colorful shoes // Zack Brooks - Cake

 

Hej!

Dawno mnie tu nie było, ale jak nie problemy na instagramie, tak teraz tutaj.. ale na szczęście już jest wszystko dobrze i można wrócić z najnowszymi zdjęciami. 

Mam dzisiaj dla Was niby prostą stylówkę, ale z ciekawymi dodatkami. A więc przejdźmy do meritum :). Mój dzisiejszy look to klasyczne jasne jeansy z przetarciami, czarny top, katana z kolorowymi naszywkami na plecach (które sama przyszywałam, muszę kupić ich więcej, wtedy będzie lepszy efekt), do tego worek/plecak z logo zespołu rockowego Guns N’ Roses oraz mega czadowe, kolorowe oksfordki, które są ze sklepu nicepairs.com, a znajdziecie je TUTAJ. Pierwszy raz mam na sobie tak odważne buty, zawsze stawiałam na bardziej szaloną całość, a stonowane obuwie, a dzisiaj jest na odwrót i czuje się w tej wersji naprawdę fajnie :)!

Lubicie takie rzucające się w oczy buty? Co Wam się najbardziej podoba z mojego dzisiejszego looku? 

Czekam na Wasze komentarze i życzę Wam pięknego piątku oraz udanego weekendu!❤️











Komentarze

  1. Jakie fajne butki. :)
    Całość też wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty wymiatają wszystko. Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. What a great double denim outfit! Such fun shoes! :)

    Hope you are having a great weekend :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  4. Te oksfordki naprawdę przyciągają uwagę! Nie powiem, wpadają w oko:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty bardzo oryginalne. Lubię wyróżniające się rzeczy :) Sama się zastanawiam nad kolorowymi ale glanami

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty! Sprawiają, że mam ochotę pojechać na plażę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz