Haters gonna hate || Live Heroes // SoulChef - Hello


Cześć!

Wreszcie pogoda się poprawiła i można wskoczyć w lżejsze stylizacje, przyznam szczerze, że długo czekałam na ten moment :)! 

Mam dziś dla Was kolejną streetwearową propozycję. Pierwsze skrzypce odgrywa tu genialna bluza „Haters gonna hate” od Live Heroes TUTAJ, sklep ten charakteryzuje się mega oryginalnymi motywami ubrań, dlatego zachęcam wszystkich do zapoznania się z ich asortymentem, myślę że każdy znalazłby tam odpowiedni wzór dla siebie :). Do bluzy dodałam jeansowe szorty, które zrobiłam sobie ze spodni, czarny snapback, choker, długie, białe zakolanówki oraz moje ukochane Nike Air Force 1. 
Piszcie w komentarzach, czy podoba Wam się takie zestawienie oraz co sądzicie o takich oryginalnych motywach na ubraniach :).

Miłego dnia <3.



























(sweatshirt - Live Heroes, shorts - diy, socks - amazon.de, shoes - Nike)

Komentarze

  1. Wprawdzie motyw ze środkowymi palcami mnie nie przekonuje, ale za to połączenie zakolanówek i butów Nike jest świetne :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny zestaw, idealnie Ci pasuje 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny motyw na bluzie. Oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet paznokcie masz dopasowane. :)
    Fajny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jak zawsze świetna. Ta bluza jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz fantastycznie, świetna, odważna stylizacja :)
    masz cudowny styl, który może zainspirować!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje serce skradła bluza i Twoje mega zgrabne nogi ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. nogi do nieba ! zazdroszczę ! Swietna jest ta bluza <3 zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega stylówka! Śliczna figura :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja :D Bluza jest bardzo oryginalna i od razu wpadła mi w oko :D Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza jest śliczna- pasuje do Twojej urody !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pasuje Ci taki styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful photos. Nice look!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś mega! Podobają mi się zdjęcia!
    Bluza to jakiś sztos!

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, jak z teledysku ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka urocza bluza :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha yes haters are gonna hate. I LOVE that top! It is so funny. This is a great rebellious look.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kontrowersyjnie, odważnie, ale ładnie. Podoba mi się to, co tutaj reprezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie, oryginalności nie można im odmówić;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no kochana bardzo odważna bluza! :) Wyglądasz bardzo ładnie, słodko i zadziornie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ pięknie, wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you so much Klara! I'm so happy that you liked my "Shy leopard" outfit :) Happy weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo w moim stylu! Podoba mi się, że zegarek jest założony na rękaw! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Great look, nive pics and you are beautiful! ♥
    I liked your tattoos, amazing!

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  27. Odważnie i z pazurem :) i te nogi :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Such a cool look xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/05/kahuna-get-surf-look-on-and-off-board.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Odważna stylizacja :) Bluzy niektóre mają świetne w tym sklepie, ale cena trochę mnie zniechęca

    OdpowiedzUsuń
  30. Niby nie moja bajka, ale ten zestaw ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna bluza, ślicznie Ci w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Odważna stylizacja, ale Tobie jak najbardziej pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem bardziej typem #officegirls hihi ale bluza bardzo mi się spodobała, na jogging poranny mogłabym w niej wyskoczyć :)
    Zapraszam do mnie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz przecudownie:D z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the high socks. Awesome outfit!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Great post, dear! Looks awesome!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo odważne stylizacje .. Podziwiam za odwagę :)
    Chętnie zostanę dłużej, obserwuję i zapraszam do siebie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No nieźle, bardzo odważnie, chociaż do mojej figury bym nie założyła :D
    Bardzo mi się podoba bluza!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Całość świetnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podkolanówki najbardziej mi się podobają :)
    Super, że pogoda się u Ciebie poprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie bardzo podoba się ta stylizacja! Wszystko genialne!

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ciekawa stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Great outfit.
    Thank you for visiting my blog and congratulations for your.I already became a follower of your blog and I invite you to follow my blog too.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  44. Oh great style~ i love it the sweater
    xx

    OdpowiedzUsuń
  45. Bluza jest megaoryginalna. Odważny zestaw dla odważnej dziewczyny :D!!! Świetnie wyglądasz!!! Pozdrawiam :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny zestaw :D wyglądasz super !

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz