the first days of September // Mogli - Wanderer


Cześć!

W dzisiejszym wpisie moja pierwsza wrześniowa stylizacja. Można powiedzieć, że lato mamy już za sobą i coraz bliżej nam do jesieni, dlatego małymi kroczkami zmieniam już moją garderobą na jesienną i to samo robię tu na blogu :). Dzisiejsza stylizacja to porwane jeansy, torebka Armani Jeans oraz zwiewna, ale elegancka bluzka od Dresslily, znajdziecie ją TUTAJ. Sesja miała się odbywać w dość urokliwym miejscu, niestety plany nie wyszły, miejsce jest aktualnie w przebudowie i został mi jedynie las ;). 
Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć :)!

Miłego dnia 🎔!















Here are the new arrival:

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

*Free Shipping for orders over $45.00 
20% Discount code: GBJKNO

($30-$6,$50-$10, $80-$16, $100-$20, $150-$30, $200-$40, $300-$60")*

Have a nice day ❤️!

(top - HERE, pants - Bershka, shoes - H&M)

Komentarze

  1. You look super cute and comfy! I really love the bag! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już też powoli zmieniam garderobę na jesienną. Fajne jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety też ostatnio zamieniłam letnie sukienki na spodnie i t-shirt. Mam jednak cichą nadzieję, że lato jeszcze na chwilę wróci <3 pasuje Ci czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest jak letnia stylizacja, ale bardzo sympatyczna, kobieca. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutko Ci w czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torebka - ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień nie nadejdzie, odpędzasz tą piękną czerwienią. :)
    Super stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oddawaj torebkę, jest przepiękna :) Pasuje Ci czerwień

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look,świetnie wyglądasz 😍
    Czerwony to Twój kolor,świetna jest ta bluzka 💗
    Poklikałam jakby co 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz niesamowicie w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. https://honestjessicaalba.wordpress.com5 września 2019 19:16

    Bluzka super, lubię falbanki :) Ale spodnie jak dla mnie już za duże mają te dziury

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja i bardzo pasuje do Ciebie kolor czerwony! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. What a cute look. I like your top and the bag.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta bluzka - jest mega kobieca i w moim ulubionym kolorze:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sesja. Najbardziej zakochałam się w torebce !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetnie wygląadsz. Podobasz mi się w takim wydaniu kochana :*


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  17. Always love seeing others wear red. Favorite color!
    You look so great!

    OdpowiedzUsuń
  18. You look awesome in red.
    Love you bag and red shirt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie! Torebka super bo duza i ja lubie takie

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia i bardzo fajna stylizacja! Spodobała mi się bluzeczka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna ta czerwona bluzeczka, ma świetny krój. Do twarzy Ci. <3
    https://swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna bluzka, świetnie Ci w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja. Czerwony kolor jest stworzony dla Ciebie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wyglądasz w tej stylizacji. Świetna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzka cudna i wspaniale Ci pasuje. Je też powoli zmieniam garderobę i przy okazji porzadki w szafie robię, niestety coraz zimniej się robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) co do pogody to mam nadzieję, że ta jesień będzie słoneczna :)

      Usuń
  26. Cool look... you're so beautiful!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  27. Czerwień to zdecydowanie Twój kolor! Ładnie skomponowana stylizacja, inna od dotychczasowych :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie czerwony to Twój kolor :)
    Piękna stylizacja, niby prosta ale kobieca :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Co ci mogę powiedzieć jak zawsze kozak i spodnie są mega ;)

    Buziaki:*
    Wracam z nową stylizacją -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dzis niestety w grubym swetrze bo pogoda dzisiaj w Gdańsku okropna. Świetna na bluzka. Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz śliczną bluzkę.. jednak spodnie skradły wszystko! Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Se ve todo estupendo! Ahora me pasó por la web ! Espero verte pronto por mi blog ! Feliz día! 🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz