"art is the journey of a free soul" // ford. - The Color of Nothing


Hej!
Ci z Was, którzy obserwują mnie na instagramie wiedzą, że od jakiegoś już czasu zaczęłam przygodę z malowaniem :). Od dziecka uwielbiałam rysować, później przez pewien okres czasu nie miałam totalnie styczności z tą czynnością i ostatnio powróciło i sprawia mi to ogromny fun :)! A Wy macie jakieś pasje, hobby? Pochwalcie się w komentarzach.
Koszula z dzisiejszych zdjęć je ze sklepu JustFashionNow, znajdziecie ją TUTAJ.
Miłego wieczoru!💙














 

Komentarze

  1. Fajna sesja. Czwarte od końca najbardziej mi sie podoba. :)
    Ja lubię układac puzzle i kolorowac wzory, szczególnie mandale. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam cierpliwości do malowania, ogólnie prace plastyczne, techniczne doto nie moja bajka. Mi w duszy gra muzyka, a właściwie to co z nią związane czyli taniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boa tarde Klara, as cores são maravilhosas. Parabéns.

    OdpowiedzUsuń
  4. Your paintings are great and love how the colors match your shirt which is so fun. And perfect for spending the day at home painting.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, gratuluję talentu malarskiego :) A koszula rewelacyjna :) Moim hobby jest pieczenie ciast i czytanie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne obrazy, bardzo fajne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że Twoje obrazki są przepiękne *.* Bardzo fajna stylizacja i super zdjęcia!
    Moim hobby jest blogowanie i amatorskie śpiewanie ;p Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Your paintings are beautiful. Very creative. I like how you use colours. Your painting with vertical flowers is awesome. Great photos. Thank you for sharing! It's great you have taken up painting again. I also like the photos you took with your paintings.
    Yes, I have many hobbies. I like doing embroidery, making necklaces and sewing.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza sesja, w świetnym klimacie! Obrazy bardzo ładnie współgrają z Twoim lookiem :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. I like your cheerful and colourful shirt. Glad you took up painting and enjoying it.

    OdpowiedzUsuń
  11. Your paintings are beautiful, and I love this colorful top on you!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Your photos and paintings are amazing. You are so talented. Just keep with amazing work.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/chanel-n5.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Awesome blog! You have shared a nice post. Thank you!

    Nahid | https://bestclicknow.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu zaczęłam swoją przygodę z szycie. Uczy cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze warto kreatywnie się uobecniać. W końcu dojdzie się do wprawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. your shots and painting are pretty cool, i like them.
    lace fronts

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz