BAMBI DISNEY T-SHIRT // Joe Hertz - At Your Touch


Hej!
Witajcie w marcu, to mój pierwszy post w tym miesiącu. Nie wiem, jak Wy, ale ja czekam już z niecierpliwością na wiosnę :). Ostatnio trochę poczytałam o trendach, które będą panować o tej porze roku i tak natknęłam się na hit wiosny 2020, czyli sztuczna skóra. Najbardziej znani projektanci mody proponują nam total looki, które ja uwielbiam i dlatego wykorzystałam ten pomysł do mojej dzisiejszej stylizacji. 
Do czarnej spódniczki, ubrałam kurtkę w tym samym kolorze (obie części garderoby są z imitacji skóry), do tego dorzuciłam koszulkę z bardzo modnym w tym sezonie motywem Walt'a Disney'a - Bambi, jako dodatki pojawiły się tu fikuśne, ozdobne skarpetki, plecak ze sztucznej skóry, choker z krzyżem oraz białe sportowe obuwie. 
Co myślicie o takim połączeniu? Jak podoba Wam się jeden z trendów wiosny 2020, czyli sztuczna skóra? Czekam na Wasze komentarze.
Miłego wieczoru 🎔!
















(jacket, t-shirt - sh, skirt - h&m, shoes, socks - amazon, choker - zaful)

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba to zestawienie. :)
    I fantastyczną fryzurę do tego dobrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura zachwyciła mnie nie na żarty! Strój fantastyczny!
    A ja własnie kilka dni temu założyłam moją czarną spodnicę ze sztucznej skóry. Znajoma zapytała: "Dobrze się nosi ta skórzana spódnica?" A ja: ona nie jest skórzana :) Co?- na to Ona. Super, i o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wszystko ze sobą dobrałaś. Wyglądasz mega wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  4. hi babe, your outfit looks really nice and i love how your grunge style.

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę fajna stylizacja!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your cute Bambi t-shirt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz super w tej stylizacji :) Uwielbiam Bambi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Ja widziałam ostatnio świetne koszulki z Mulan :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę mroczna stylizacja i...Bambi! Super to wygląda razem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz mega ciekawy styl, bardzo podobają mi się Twoje stylizacje i oczywiście Twoja uroda, którą świetnie podkreślasz makijażem! Ekstra wszystko razem ze sobą wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja. Spódniczka świetna, nawet ten Bambi tu pasuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię sztuczną skórę ,cieszę się że to będzie na topie 😍
    Stylizacja rewelacyjna - fajny kontrast ☺
    Rewelacyjnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your hair and outfit.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest bosko *.* teraz powiem Ci coś zbereźnego, w myślach Cię rozbieram i ...ubieram się w Twoje ciuchy :D Sztuczna skóra jest ekstra a i motyw mojego kochanego jelonka cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza jest ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. The shirt is so cute!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo jaaaaaaaaaaaaaa ależ bosko z tą Bambi i skarpetkami z koronką <3
    rozczuliłaś mnie kochana :D
    byłam pewna, że będzie charakternie i ostrrrro, a tu proszę taka niespodzianka- zachwycam się <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Twoje zestawienia! Superancko wszystko dobrałaś :)
    Ekologiczna skóra to rewelacyjne rozwiązanie; takowych ciuszków w mojej szafie nie brakuje, więc modnie mogę wkroczyć z wiosennymi stylizacjami.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana zawsze czarujesz ! ale ten BAMBI to mnie kupił całkowicie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bambi is so cute, and this tee looks great with the black jacket and mini skirt.
    I like your hairstyle!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzeczkę chętnie przygarnęłabym do swojej szafy :D
    Super stylizacja! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. spódniczka bardzo w moim stylu :)!!

    OdpowiedzUsuń
  23. spódniczka jest bardzo w moim stylu ! :) mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super cute tee and I love this black leather look!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie tradycyjnie wszystko cudo- lubie takie kobiece looki ♥
    powiedz mi kochana, czym pstrykasz fotki?

    OdpowiedzUsuń
  26. Niby słodko, ale jednak z zadziornym pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice styling. I really like that Bambi tee! You look stunning dear.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nietuzinkowa stylizacja . Te skarpetki z butami mnie zaskakują ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś dałabym się pokroić z ten t-shirt a teraz za tą spódnice :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw :) Polowałam w tym roku na eko skórkową, czarną spódnicę ale nie udało mi się znaleźć odpowiedniego kroju :)

    OdpowiedzUsuń
  31. that tee is so cute! you pair it really well!
    may i know what type of camera/lens do you use?
    thank you
    xoxo
    style frontier

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podobają mi się takie stylizacje! I mega fajne skarpety, też chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. beautiful...you and your outfit

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna stylizacja. Moją uwagę przyciągnęły skarpetki. Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wonderful outfit! I like your style!
    http://www.recklessdiary.ru/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie się ten trend bardzo podoba i mam zamiar kupić sobie podobną spódniczkę. Urocza bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Urocza koszulka ;) Świetne zestawienie, lubię takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  38. Skarpetki mnie totalni eoczarowały, jakież one urocze

    OdpowiedzUsuń
  39. Połączenie fajnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak ja kocham Twoje zdjęcia i stylizacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Very adorable tee and I love these cool leather pieces.

    OdpowiedzUsuń
  42. Sztuczną skóre popieram i sama uwielbiam :-) Sama stylizacja super- bardzo w moich klimatach :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super połączenie, naprawdę ciekawy i bardzo inspirujący look :)
    Spódniczka jest cudowna, jako pierwsza wpadła mi w oko :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  44. jak zawsze świetnie :) czekam na wiosnę z utęsknieniem :) nie przepadam za ubraniami ze sztucznej skóry ale nie neguję ;) może kiedyś mi się zmieni :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta stylizacja jest genialna!!! Totalny supermix :D!!! Czarna skóra nadaje stylizacji drapieżności, którą łagodzą bluza i skarpetki!!! Świetny pomysł :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja i sceneria taka mroczna :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz