Keep Professional - jesienna pielęgnacja włosów


Hej!
Czy są tu jakieś włosomaniaczki? 
Po lecie nasze włosy są zazwyczaj przesuszone i zniszczone, więc jesienna pielęgnacja powinna je przede wszystkim odżywić i zregenerować. O tej porze roku możemy zaobserwować nasilający się proces wypadania włosów, dlatego w dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić bardzo fajne produkty, które mam zaszczyt testować już od jakiegoś czasu. 
Keep Professional to dwa preparaty (szampon + serum)  przeciwdziałające wypadaniu włosów. Stosowanie obydwu produktów sprawi, że nasze włosy się zagęszczą, a kondycja skóry głowy znacznie się poprawi. Oprócz tego kuracja spowalnia przetłuszczenie się włosów, łagodzi stany zapalne i wspomaga leczenie łupieżu. Wcześniej zmagałam się z wypadającymi włosami, ale odkąd stosuję kurację, a minęły jakieś 2 tygodnie, zauważyłam zahamowanie tego procesu, co ogromnie mnie cieszy. Pewnie jak większość z Was, zawsze byłam sceptycznie nastawiona do tego typu produktów i po testowaniu nie widziałam żadnej różnicy ani zmiany w kondycji włosów, aż do teraz. Bardzo się cieszę, że natknęłam się na tą firmę i że mogę się z Wami podzielić moją opinią. Serdecznie polecam produkty Keep Professional i zapraszam Was na stronę sklepu TUTAJ, może akurat jest tu ktoś kto również zmaga się z problemem wypadających włosów i nie ma już pomysłu na to, jak sobie z tym poradzić. 















Komentarze

  1. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie mam na razie takiego problemu, ale dobrze wiedzieć o tym produkcie na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak jest tu włosomaniaczka-czytelniczka! <3
    Aktualnie testuje owy duecik i jest nim szczerze zafascynowana. Produkty przede wszystkim spełniają moje oczekiwania, a widoczne efekty tylko i wyłącznie zachęcają do dalszych testów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jak miło spotkać tu kogoś kto testuje akurat te same produkty :D widzę, że jesteś zadowolona tak samo jak ja :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tą marką :) Ja akurat ciągle mam problemy z wypadaniem włosów i większość produktów działa tylko doraźnie i krótko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja co prawda nie mam tego problemu ale bardzo lubie testowac produkty do wlosów. Marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great products review.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej o tej marce nie słyszałam, lubię testować nowości do włosów, te wyglądają naprawdę ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba już gdzieś czytałam o tej marce ☺
    Chętnie jednak przetestuje te kosmetyki,bo jesień nawet i na moje włosy niezbyt dobrze wpływa
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam tych produktów, ale Twoje zdjęcia są tak piękne, że mam ochotę od razu je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przetestuje ten produkt, bo zauważyłam, że znów pojawił mi się problem z wypadaniem włosów, a przez wakacje było naprawdę ok.

    OdpowiedzUsuń
  11. wolę suplementy jako lek na wypadanie kłaków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdy podcięłam włosy obiecałam sobie bardziej o nie dbać :) Muszę wypróbować te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o sa i to myślę nie jedna :-P Ciekawe produkty , jestem ciekawa czy dzialają bo ostatnio mam problem z wypadającymi włosami. Daltego tez cghętnie ten produkt przetestuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie po ślubie muszę wrócić do większego dbania o włosy, ale bardzo mnie ciekawi nazwa... 'steeps"? zboczenie zawodowe że nie mogę się skupić na niczym innym :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, ale po lecie moje włosy są fatalnym stanie. Taka propozycja poprawy stanu moich włosów bardzo się przyda. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie jestem włosomaniaczką ale akurat ta seria nie jest dla mnie. Ja raczej potrzebowałabym czegoś do przetłuszczających się włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo 2 tygodnie temu był mi potrzebny ale przestały mi wypadać same z siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, this looks amazing!!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Wracają mi problemy z wypadaniem włosów, więc to może być produkt dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne produkty, zaciekawiłaś mnie tą serią:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie powinnam wypróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio bardzo interesuję się kosmetykami do włosów, tych jeszcze nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znałam tej marki :) tak trochę jestem włosomaniaczką, ale nie do końca. Walczę z wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wezmę go pod uwagę po lecie :) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz