fall vibes with Kate Kasin // Andreas Moe - Ocean


Hej!
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem na maxa zajarana jesienią i tymi kolorami wokół nas, które tak pięknie zdobią zdjęcia! Niby tylko zwykła sesja w plenerze + zabawa w Lightroomie i wychodzą całkiem fajne, klimatyczne foty. Ale przejdźmy do sedna ;). Czas na kolejną jesienną odsłonę. W moim dzisiejszym outficie rządzi jeans, który, jak już kiedyś wspomniałam, jest i będzie zawsze na topie. Do całości dorzuciłam mega ciepły, miły i przyjemny w dotyku sweterek, który jest ze sklepu Kate Kasin, a znajdziecie go TUTAJ. Jest on idealny na tę porę roku, uwielbiam takie sweterki "misie", jestem w nim zakochana dosłownie od pierwszego dotyku :D. Na stronie jest dostępny również w siwym kolorze.
W dzisiejszej sesji gościnnie wystąpił mój mały przyjaciel - Fido :). 
A jak tam Wasze nastawienie do jesieni? Co myślicie o moim looku?
Miłego dnia 💛!
















(jacket - Next, pants - Bershka, pullover - HERE, choker - Zaful, shoes - Nike)

Komentarze

  1. Twoja stylizacja idealnie komponuje się z tłem przyrody. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja idealnie do rana pod względem kolorystycznym do jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ładnie to tak po torach łazić? A jakby nadjechał znienacka jakiś towarowy do Pcimia Dolnego? ;)
    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, choć sama w ogóle nie zwracam uwagi na modę. ;) Ale podziwiać, jak ktoś wygląda - to lubię. Zwłaszcza, że u Ciebie zawsze fajne zestawienia. Dziś też, a przy tym jeszcze pasuje do tła. Nawet pies się dostosował. ;) Przyznaj się, to Ty mu domalowałaś tę łatkę jesienną? ;) Super również biżuteria i paznokcie.
    Myślę, że ta Twoja stylizacja własnie wskoczyła u mnie na pierwsze miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tory nieczynne :D! dziękuję za tak miłe słowa, jest mi mega miłoooo!:)))

      Usuń
  4. Beautiful pictures and outfit.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jeansowe sportowe stylowki. Piękny pies :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Se ve todo precioso! Bonita selección! Espero que tengas un feliz día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  7. You look stylish & chic in the outfit.All the photos are perfect:)
    https://www.voucherandyou.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. All the photos are awesome!! You look chic & stylish in the outfit.
    https://www.voucherandyou.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, świetne zdjęcia, piękne, klimatyczne miejsce! Ale też rewelacyjna kolorystyka stylizacji :) Świetną masz tą bluzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam jesień, szczególnie gdy mamy taką pogodę jak obecnie 😍
    Zdjęcia, jak i stylizacja cudowne 😍
    Wyglądasz przepięknie ❣
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię takie sweterki misie. Super stylizacja i kolorystycznie cudna sesja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i klimatycznie :) Uroczego masz pieska <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, uchwycona została na nich prawdziwa jesień :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wspaniałe to ostatnie zdjęcie! Cudownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam jesien, jest taka klimatyczna na fotografiach

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia w jesiennym klimacie- świetna stylówa taka naluzie z pięknym jesiennym kolorystycznym akcentem

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te jesienne ciepłe barwy :D!!! Twoja bluza jest świetna... stylizacja bardzo mi się podoba :D!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz