all black + pink sweater // 53 Thieves - what you do to me


Cześć!
Dzisiejszy look to all black przełamany różem :). Ramoneskę, którą uwielbiam, ale jakoś tak się złożyło, że bardzo dawno nie nosiłam, połączyłam z czarnymi jeansami oraz botkami w tym samym kolorze. Całość przełamuje tu mega dziewczęcy, różowy sweterek z falbankami, który jest ze sklepu dresslily, a znajdziecie go TUTAJ. Jako dodatki pojawił się pasek z metalowym kołem oraz okulary w stylu cat eye.
Co sądzicie o tej stylizacji?

Miłego dnia 💛!
















(jacket, pants - H&M, belt - Zaful, shoes - amazon.de, sweater - HERE

Komentarze

  1. Bardzo ciekawe zestawienie. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest po prostu urocza. Bardzo mnie zainteresował pasek. Ale ogólnie cała stylizacja fantastyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylowka. Świetna ta bluzka a takie skórzane kurtki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie rewelacja-czarna ramoneska to totalny must-have😀
    Róż świetnie się komponuje z czernią 😀
    Wyglądasz rewelacyjnie 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam atkie stylówy romantzym i pazur rocka w jednym. Mega cudny pasek

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość bardzo mi się podoba, moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool look, in love with that pink top!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowe zdjęcia zdecydowanie wyszły lepiej niż czarno białe. Podoba mi się mimo że to nie mój styl

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie stylizacje. Skórzane kurtki mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You can never go wrong with black and pink. Love the rocker vibe here but balanced with the girlie ruffle top. Very nice!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle pięknie wyglądaasz,bluzeczka super☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka ładna ramoneska. :) Bluzeczka też fajna, no i ten pasek. Bardzo ciekawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Pasek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. What a great outfit, you look stunning!

    Have a lovely and happy weekend!
    XO, Melissa

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie połączenie! <3 Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your outfit! So nice. following now x

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Super look kochana:* Okulary to moja słabość tak jak ramonki :)

    Buziaki:*
    Nasza Sesja Ślubna -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. https://honestjessicaalba.wordpress.com20 października 2019 13:06

    Ładnie się komponuje ten róż z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zestawienie. Idealne na aktualną pogodę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluzka, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek jest przee uroczy! :)
    www.tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing! Love the soft pink with the edgy leather.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten sweterek jest bombowy! Czegoś takiego brakuje w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak ramoneski i inne skórzane kurtki nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz