fall vibes // Honeybee - The Head and the Heart


Hej!
Tak jak ostatnio wspominałam, przyszedł czas na jesienne stylizacje :). Bardzo lubię ten czas, gdy liście nabierają różnorakich kolorów, a w codziennym ubiorze zaczynają górować płaszcze i swetry. Na płaszcze jeszcze za szybko, ale na swetry już pora :). Dzisiejszy look jest typowo jesienny, bardzo zależało mi również na tym, żeby wszystko współgrało ze sobą kolorystycznie. Ten uroczy sweterek ze zdjęć jest ze sklepu Dresslily, znajdziecie go TUTAJ, do niego ubrałam podarte jeansy w jasnym, niebieskim odcieniu, białe sportowe buty, oraz pasek i torebkę w kolorze ciepłego brązu.
 I tak właśnie powstał pierwszy w tym roku outfit na tą porę roku :).
Jak podoba Wam się takie zestawienie? Zostawiajcie komentarze.
Miłego dnia 💛!






















(sweater - HERE, pants - bonprix, shoes - amazon.de, bag - shein, belt - szachownica)

Komentarze

  1. Bardzo przyjemna stylizacja! Śliczny sweterek *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter jest rewelacyjny! Szkoda tylko, że moja ciąża obecnie nie pozwala mi nosić takich ciuszków :(

    OdpowiedzUsuń
  3. W sam raz na jesień, pod każdym względem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jest ten sweter. Pewnie często gościłby w moich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie 😍
    Uroczy jest ten sweterek ,na jesień wręcz idealny 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. I love these styles! Do you wear wigs? I bought a lace front wigs from prosphairshop, it can help me create many styles.

    prosphairshop body wave lace front wig

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesienne liście, jesienne kolory na sweterki. Sympatyczna, jesienna sesja zdjęciowa. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek od razu kojarzy się z jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Taka na luzie i takie bardzo lubie jesienią :) świetne jeansy

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jesienne kolory :) chodź wolałabym jeszcze lato ty wyglądasz w tym looku świetnie :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. I really like your sweater. Colors are amazing and perfect for fall. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/la-mer-soft-fluid-long-wear-foundation_15.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana wprowadziłaś pierwszych jesiennych "promyczków" Przepiękny klimat sesji, aż zamarzyłam o pogodnych, słonecznych dniach! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful pictures and outfit.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jesienne połączenie kolorów :)


    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z rajskiej wyspy! :-)
    Pozdrawiam Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah love the 1970s vibe of this sweater, so Marsha Brady lol. But the skinny jeans keep it contemporary. Great look!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Good looking!
    The skinny jean and the nice sweater look stunning!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz świetnie! Bardzo podoba mi się kolorystyka swetra. Fajny, jesienny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten sweterek, bardzo mi się podoba. Sama bym sobie taki kupiła. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ten sweterek, ma śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochaąłm się w tym sweterku! ;) całą stylizacja wpada w klimaty boho które uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny sweter, idealny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny sweterek. Spodnie także. Całą stylizacja wygląda super. Bardzo jesienna ale taka pogodna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja śliczna. Sweter wyjątkowo mnie urzekł, a całość ładnie kkmponuje się z kwiatami.
    Barwy trochę za mało jesienne, jak na mój gust, ale może to kwestia pory.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię swetrów ale ten wygląda znakomicie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz