is it spring or autumn? // Sean Christopher - Oheja


Hej!
Przygotujcie się na to, że teraz zdjęcia będę robiła jedynie na łonie natury ze względu na sytuację w jakiej jesteśmy ;). I tak dla przykładu dzisiejsza sesja - miało być wiosennie, a wyszło nieco jesiennie :D. Stylizacja z dzisiejszego wpisu to biała bluza z napisem "NARODZINY LEGENDY 1992", tak się złożyło, że jakiś czas temu obchodziłam urodziny, dlatego wybór padł akurat na taki, a nie inny model :). Na stronie sklepu sferakoszulek.pl, z której pochodzi bluza - TUTAJ, znajdziecie produkty na każdą okazję, dlatego zachęcam do odwiedzenia strony. Jest to już moja trzecia bluza z tej firmy i za każdym razem jestem bardzo zadowolona. Do niej ubrałam spódnicę w czerwono-czarną kratę, z kieszonkami na przodzie, na wierzch narzuciłam płaszczyk/miś, który jest ze sklepu STYLEWE, a znajdziecie go TUTAJ, jest mega ciepły i mięciutki w dotyku, a ja uwielbiam takie misiowate ubrania <3. Jako dodatki znalazły się tu pierścionki oraz klasyczny czarny choker, a jeżeli chodzi o buty to dopasowałam je pod kolor płaszczyka. 
Jak Wam się podoba całość? Czekam na Wasze komentarze!
Miłego wieczoru ❤️!

































(sweatshirt - HERE, skirt - H&M, coat - HERE, shoes - bonprix, choker - zaful)

Komentarze

  1. Bardzo dobra decyzja. Możesz też sesję w domu zrobić. :)
    Piękny zestaw, choć faktycznie wyszedł naprawdę jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ekstra wyglądasz! uwielbiam tę stylówkę <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszcz. I bardzo udana stylówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście wyszło jesiennie ,ale mi i tak się podoba 😍
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudownie wyglądasz <3 Podoba mi się Twoja spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post. Thank you for sharing! :)
    New post  -  www.minniearts.com  

    OdpowiedzUsuń
  7. Też rozważam robienie zdjęć w jakimś lesie, ale jeszcze się nie zebrałam. Spódnica jest świetna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaczszyk jest cudowny <3 Ma mega kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny plaszczyk:) mam podobny tylko czarny

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny płaszczyk :) podobają mi się też buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza w połączeniu z tą spódniczką wyszła fantastycznie :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  12. misiowy płaszczyk jest mega :D fajna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja!Ten płaszczyk jest super! Lubie takie "misiowe"materiały.Bluza też świetna. I ten napis...Bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stunningly beautiful! I love things in red and black check
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ci do twarzy w tej stylizacji :)
    PS: Obserwuje na Insta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pretty outfit and beautiful background....

    # Stay safe, healthy and virus free

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, wyszło ciut jesiennie ale jesienne zdjęcie też oddaję tej magi co wiosna. Zdjęcia piękne ♥ - pytałam już nie raz, czym robisz zdjęcia? Stylizacja również w sam raz na tą porę. Wszystko mi się podoba od A do Z! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylówka, mega podobaja mi sie buty i t-shirt :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, wspaniała stylówka bardzo, bardzo ci pasuje. Inspirujesz! Sama chętnie odwzorowałabym tą stylizację :) Wszystko bardzo mi się podoba, wszystko pasuje do siebie idealnie, no po prostu 10/10!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the Earth tones and the pop of red So gorgeous xoxo Cris
    http://www.photosbycris.com.au/?p=4708

    OdpowiedzUsuń
  22. Na łonie natury wychodzą piękne sesje – a tutaj nawet outfit kolorystycznie świetnie dobrany do scenerii :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sesja. Kurcze taka ladana pogoda ale strach mi wyjść nawet tam gdzie nie ma ludzi, bo mandaty wlepiają. Sama bym zdjęcia jakieś chętnie porobiła :(
    Stylizacja świetna! Każda jej część mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Każda Twoja stylizacja jest z lekkim pazurem - podoba mi się taki styl i bardzo Ci pasuje! Fajnie wkomponowałaś tą koszulkę- swoją drogą, super pomysł na prezent urodzinowy;)
    Spokojnych, wesołych Świąt Wielkanocnych!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. The skirt and coat looks great on you.

    Stay safe ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful styling. I like that skirt. You look nice.

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja naprawdę cudowna. Idealna dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że ten płaszczyk tak podkreśla tę jesień. Na szczęście wkrótce znów wystrzeli wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  29. Nietuzinkowe połączenie . Po za tym jesteś tak śliczna ze wszystko na Tobie się prezentuje wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń
  30. These outfit fashion photos of you taken out in the natural outdoor setting are wonderful.
    The outfit you were wearing looks stylish and attractive. I love the look of the red and black plaid mini-skirt styled with the white Narodziny 1992 Legendy sweatshirt.
    Your hair, eyelashes and lipstick all look very pretty. You look beautiful in all of these photos.

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  31. Stunning outfit deary, you look fabulous!
    Have a nice week!

    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna stylizacja. Bluza jest świetna!!! Też taką chcę, tylko rocznik będzie starszy o 10 lat ;D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie to połączyłaś, jest z takim pazurem :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  34. Great outfit! I love your lipstick color, it looks so nice on you. Please post more outfits soon. :)

    Perla Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz, bardzo w moim stylu. Uwielbiam tatuaże na nogach w takich zestawieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny look :) Zauroczyło mnie połączenie bluzy ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Such a fun 90s outfit! Your coat looks so cosy and comfortable too :)

    Hope that you are having a lovely weekend :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny zestaw i oj chciałabym taki płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz