blvck hooded dress // AllttA (20syl & Mr. J. Medeiros) - That Good Ship


Cześć!

Kolejna sesja w jesiennej atmosferze. Dzisiejsza stylizacja to długa, oversizowa bluza od evatrends.com, którą znajdziecie - TUTAJ. Chciałam żeby całość nabrała streetwearowego klimatu, dlatego do outfitu dodałam snapbacka, długie skarpety, kabaretki, buty sportowe na platformie. 
W tym poście pojawiła się również bransoletka z drewnianym medalionem od plantwear.pl - TUTAJ
Kochani na kod rabatowy „KZ10” otrzymacie 10% rabatu na zakupy w sklepie evatrends.com
Zapraszam do obejrzenia zdjęć!
Miłego dnia <3!






















Komentarze

  1. Bardzo fajny efekt połączenia tych skarpet i kabaretek ☺
    Bluza też bardzo ładna ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana oddaj mi tą bluze jest mega :) Zaraz ją sprawdzę na tym sklepie :) Wyglądasz świetnie stylówka totalny street TAK LUBIE:)


    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa bluza, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza bardzo wymagająca w sumie. Całkiem fajnie to wygląda, zwłaszcza jak lubi się taki styl!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze zachwycasz!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czadowy zestawienie, bardzo mi się podoba!
    Ja z tym sklepem też zaliczyłam współpracę i widzę, że ty miałaś więcej szczęścia co do ich produktów, bo ja z trzech otrzymanych rzeczy dwie już pokazałam, a trzecia to taki bubel, że nie wiem jak ją obfotografować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no zauroczyłaś mnie takimi klimacikiem zdjęć! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jest mega, mega zjawiskowo, wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny styl :) lubię takie bluzy i bardzo lubię kabaretki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz