馃崄 jesie艅 z etuo.pl 馃崄

Cze艣膰 :)!

Lubicie jesie艅 馃崄?
Ja, co do tego, mam zawsze mieszane odczucia. Z jednej strony kocham t臋 por臋 roku za te pi臋kne kolory, kt贸re zmieniaj膮 nasz 艣wiat w pi臋kny kolorowy pejza偶, a z drugiej strony nie lubi臋 tych szarych, ponurych, zimnych dni. 
Na ulicach, od jakiego艣 ju偶 czasu, mo偶emy obserwowa膰 przer贸偶ne jesienne stylizacje, w naszych szafach pojawi艂y si臋 ciep艂e swetry, a jak Wasze telefony? Czy maj膮 ju偶 jakie艣 jesienne wdzianko? 

Ja zaopatrzy艂am si臋 ostatnio w 3 przepi臋kne etui, kt贸re pochodz膮 ze sklepu etuo.pl. Je偶eli szukacie etui z motywami jesiennymi znajdziecie je TUTAJ
M贸j wyb贸r pad艂 na nast臋puj膮ce trzy:
Kolekcja Halloween - Dynie - TUTAJ
Kolekcja Jesienna - Autumn - TUTAJ
Kolekcja Animal Pattern - Czerwona sk贸ra krokodyla - TUTAJ

Mam dla Was kod rabatowy na zakupy w etuo.pl: "instaznizka" (-10%). 
Zapraszam r贸wnie偶 do wzi臋cia udzia艂u w konkursie, w kt贸rym mo偶ecie zgarn膮膰 100 z艂 na zakup etui, folii lub szkie艂. 










Komentarze

  1. Hey! I´ve just discovered your blog and it´s amazing! As a blogger, I can notice how much effort you´ve put on this pics. All the photos are really artistic

    OdpowiedzUsu艅
  2. kochana ja nie znosz臋 jesieni! :) Zw艂aszcza takiej, kt贸ra od kilku dni daje si臋 nam we znaki, brrr zimno, ciemno, nieprzyjemnie! Czekam z ut臋sknieniem na Zim臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢wietne s膮, lubi臋 takie jesienne klimaty :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. ja jesie艅 lubi臋 - ma plusy i minusy, jak ka偶da pora roku. A etui s膮 艣wietne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ja uwielbiam jesie艅 - ale tylko t臋 z艂ot膮 i s艂oneczn膮 :) Fajne kejsy, bardzo podoba mi si臋 ten w krokodyl膮 sk贸r臋!

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja r贸wnie偶 lubi臋 jesie艅 -tylko tak膮 ciep艂膮 i s艂oneczn膮 馃槉
    To ostatnie etui mi si臋 najbardziej podoba 馃槏
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja mam jedno, zwyk艂e czarne etui. :D To z kolorowymi li艣膰mi oraz dyniami- super! :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ja te偶 co roku mam mieszane uczucia co do jesieni haha niby kolorowe li艣cie wygl膮daj膮 艂adnie, ale cz臋sto pada i jest zimno haha fajne case'y! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post z wycieczki do Lincoln w Anglii. W.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz