Gaja - piękna z natury


Dzień dobry!

Witam Was w ten piękny, słoneczny dzień! 
W dzisiejszym wpisie pojawiła się recenzja kosmetyczna. Każdy z kremów, o których dziś mowa, testowałam około półtora tygodnia. Najpierw może kilka słów o samej firmie.
 Mianowicie - Gaja to marka, która bazuje na naturalnych składnikach, a w swojej ofercie ma produkty, które posiadają wszystko co najlepsze i najbardziej drogocenne w naturze. W tym poście chciałabym Wam przedstawić moją opinie na temat dwóch kremów tej firmy. 
Pierwszy z nich to Gaja Aloesowa. Jestem wielką fanką kosmetyków, które w swoim składzie mają aloes, dlatego mój pierwszy wybór padł właśnie na ten produkt. Krem najlepiej stosować rano i wieczorem na oczyszczoną skórę. Jest to produkt mocno nawilżający, więc świetnie się nada do cery suchej i odwodnionej. Poza tym ma działanie antybakteryjne, koi podrażnienia, łagodzi stany zapalne i poprawia kondycję skóry. TUTAJ możecie znaleźć go na stronie sklepu. 
Drugim produktem jest Gaja Radosna z masłem kakaowym. Nie ukrywam, że wybierając ten produkt kierowałam się przede wszystkim zapachem i oczywiście nie pomyliłam się, ponieważ produkt ma przyjemny aromat czekolady. A co do samego działania produktu, to na pewno odżywia skórę oraz, dzięki wysokiej zawartości magnezu, działa ochronnie i wzmacniająco na skórę, dlatego warto stosować go w okresie jesienno-zimowym. A TUTAJ znajdziecie go na stronie sklepu.
 Kosmetyki te są w 100% naturalne, jestem bardzo zadowolona z działania obydwu kremów, spełniają moje oczekiwania i mogę Wam je szczerze polecić, poza tym mają wspaniałą konsystencję i piękny zapach. 

Miłego dnia <3!













Komentarze

Prześlij komentarz