warm vibes 馃崄// Kings Of Leon - Pyro



Hej!
Baaaardzo dawno mnie tu nie by艂o, ostatnio zauwa偶y艂am, 偶e blogi posz艂y w odstawk臋 i wszyscy s膮 aktywni/obecni w wi臋kszo艣ci na instagramie, dlatego tam staram si臋 by膰 na bie偶膮co. Z drugiej jednak strony blog by艂 miejscem, w kt贸rym zaczyna艂am moj膮 przygod臋, jeszcze wtedy social media nie by艂y a偶 tak popularne, a 偶ycie blogerek toczy艂o si臋 w艂a艣nie tu na blogach. Mi艂o si臋 wspomina te czasy i  mimo, 偶e ostatnio zaniedba艂am mojego bloga, to postanowi艂am, 偶e od czasu do czasu pojawi臋 si臋 tutaj z jakimi艣 zdj臋ciami, bo jako艣 nie umiem definitywnie znikn膮膰 z tej platformy, mam do niej za du偶o sentymentu.. ;) 
Je偶eli chodzi o sam膮 stylizacj臋, to mam na sobie jasne, klasyczne jeansy, br膮zowy crop top z grafik膮 oraz sztruksow膮 kurtk臋 w odcieniach br膮zu TUTAJ. Top oraz kurtk臋 otrzyma艂am w ramach wsp贸艂pracy z Shopee.
A co tam u Was s艂ycha膰? Jak mija Wam jesie艅? Korzystacie jeszcze z bloggera, czy jednak wygrywa ig?
Czekam na Wasze komentarze!
Mi艂ego wieczoru!馃挍
























 

Komentarze

  1. 艢wietne zdj臋cia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. A dzi艣 mysla艂am o Tobie, 偶e dawno niczego nie pisa艂a艣. I prosz臋. :) Fajna stylizacja i ciekawe zdj臋cia. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. telepatia :D w takim razie musz臋 tu wpada膰 cz臋艣ciej!:)

      Usu艅
  3. Mam nadziej臋, 偶e blogi nigdy nie p贸jd膮 w odstawk臋!
    艢wietne jesienne zdj臋cia :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. A wczoraj blogger "podpowiedzia艂" mi Ciebie :) ale nie zajrza艂am, z braku chwili :) A dzisiaj, prosz臋...
    艁adna styl贸wka- niby zwyczajna ale podana pi臋knie. A zdj臋cia urocze jak zawsze...
    P.S. Te偶 zauwa偶y艂am spore spowolnienie w blogosferze...

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ale klimatyczne zdj臋cia, a kurtka i ca艂a styl贸wka super<3

    OdpowiedzUsu艅
  6. Pi臋kna blogerka, kt贸ra dalej trwa w swojej pasji.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz