golden hour // Black Sea Dahu - Take Stock Of What I Have


Cześć!
Już za dwa dni pierwszy dzień lata kalendarzowego, macie jakieś plany na wakacje, czy stawiacie na spontan? A jak pogoda? Też był u Was na weekend taki upał?🌞 U mnie temperatura dochodziła do 38 stopni, dla mnie to już lekka przesada, dlatego cieszę się, że dzisiaj przyszło ochłodzenie i upragniony deszcz..💛 
Jeżeli chodzi o dzisiejszy post, to wyszedł on całkiem przypadkowo i spontanicznie. W planach miałam zrobienie fotki na ig, ale trafiliśmy na golden hour, było piękne światło i wyszło kilka fajnych, klimatycznych ujęć, więc postanowiłam zrobić cały post. Co do samej stylizacji, to całość jest ze wpółpracy z Tally Weijl. W tych jeansach zakochałam się dosłownie od pierwszego wejrzenia, są idealne na lato TUTAJ, ramoneska z eko-skóry w pięknym żółtym kolorze TUTAJ i biały crop top TUTAJ.
Jak Wam się podoba całość? 
Miłego!💋


















 

Komentarze

  1. Bardzo fajne zdjęcia mega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :D Kojarzy mi się ta stylizacja z Pocahontas, może to przez kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz