Holiday Boho Dress || noracora.com // Jordan Hart - I Don't Want to Let You Go



Hej!
Witam Was po krótkiej przerwie, co tam słychać? Ja zrobiłam sobie pauzę o social mediów i internetów i rozkoszowałam się piękną i słoneczną wiosną.😄 Ostatnio było tak ciepło, że aż poczułam lato! A co do dzisiejszego wpisu, to mam na sobie niebieską sukienkę w stylu boho, którą znajdziecie u noracora.com <TUTAJ>, sukienka jest dostępna w różnych wariantach kolorystycznych, całość uzupełniłam czarną ramoneską z imitacji skóry oraz workerami. 
Co myślicie o takim połączeniu?
Miłego wieczoru!💙










 

Komentarze

  1. Śliczna sukienka i Ty w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zestawienie. I fryzura. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenia cieżkich elementów ( buty, kurtka) z lekkimi ( sukienka) - super to razem wygląda i jeszcze ta fryzura- wyglądasz rewelacyjnie w tym zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie przerwy czasami są potrzebne, a teraz, kiedy jest ciepło to czysta przyjemność :D Śliczna sukienka, ciekawa stylizacja z jej wykorzystaniem powstała ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz