blue blue blue // Panama - Always (Classixx Remix)


Hej!
Witam Was z mojego domowego zacisza!:D Pogody nadal nie ma, bo albo pada, albo wieje i tak na zmianę, więc postanowiłam, że taki post też się nada. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie ma jak to zdjęcia w plenerze, no ale trzeba sobie radzić!;) Jak Wasz tydzień? Bo mój wyjątkowo męczący.. :p i wiem, że to wszystko przez tą depresyjną aurę, WIOSNO WRÓĆ!🍀
Jeżeli chodzi o stylówkę, to zgodnie z trendami 2022 również stawiam na kolory - dzisiaj króluje u mnie niebieski, mam na sobie spodnie typu mom jeans z Shein, top na ramiączkach od Zaful <TUTAJ>, oraz turkusową koszulę od noracora <TUTAJ>.
Jaki jest Wasz ulubiony kolor tej wiosny?
Miłego dnia!💙










 

Komentarze

  1. Piękna soczysta niebieskość.
    A jak wiosnę poczułam od razu, jak zobaczyłam Twoje na ramiączka wdzianko. ;)
    Miałam kiedyś spodnie w tym kolorze, strasznie je lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba to przyznać, w niebieskimi wyglądasz jak milion dolarów ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylówka świetna, ale najładniejsze są tatuaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny outift, teraz kolory są na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj fakt, pogoda kapryśna, ale mam nadzieję, że będzie już tylko cieplej :D Przepięknie wyglądasz, bardzo fajne połączenie dwóch odcieni niebieskiego, sama ne wiem czy bym się odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zdecydowanie, ja też chcę, żeby wiosna znowu wróciła i to jak najszybciej! Co do stylizacji, to wygląda przepięknie, bardzo mi się podoba to zestawienie kolorystyczne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz