beige & denim || noracora.com // The Lumineers - Cleopatra


Hej!

Witajcie w sobotę, jakie macie plany na majówkę? Na spokojnie w domku, czy jakiś wyjazd? U mnie w tym roku majówka w domu, także bez szaleństw..😉 Oby pogoda dopisała to zawsze można zrobić jakiegoś grilla i wypić zimne piwko.😊
Jeżeli chodzi o dzisiejszą stylizację, to postawiłam na, bardzo modny ostatnimi czasy, kolor beżowy w połączeniu z jeansem. A mianowicie mam na sobie t-shirt z nadrukiem od noracora.com <TUTAJ>, beżową marynarkę (mojej mamy😀), klasyczne jeansy oraz melonik. 
Jak Wam się podoba takie połączenie? 
Czekam na Wasze komentarze.

Miłego dnia!💝












 

Komentarze

  1. Całkiem fajnie wyszło. :)
    Ja też majówka w domu i okolicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a great look on you! Your coat is amazing!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz