Poster Store

Hej!
Ostatnio przyszła do mnie przesyłka od Poster Store z przepięknymi plakatami. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem ogromną fanką takich dekoracji. Znacie posterstore.com? A może sami macie w domu jakieś plakaty tej firmy? 
Na Poster Store znajdziecie mnóstwo różnorakich plakatów i ramek w fajnej cenie. Wybór jest przeogromny, ja sama nie wiedziałam na co mam się zdecydować. Plakaty są inspirowane stylem skandynawskim. Produkty są świetnej jakości, a ponadto firma oferuje bardzo szybką dostawę. A na hasło „klaravanpure45” otrzymacie 45% zniżki. Rabat obejmuje 45% zniżki na plakaty, nie wchodzą w to plakaty z kategorii Selection i ramki. Kod jest ważny do 21 marca do północy.🌙🛍












 

Komentarze

  1. Piękne plakaty, też mam od nich kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne plakaty :) to świetny i prosty sposób na odświeżenie mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam firmę posterstore i muszę przyznać, że posiadają przepiękne plakaty :D
    Bardzo ładnie prezentuje się ten plakat z mewami :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful posters. My favourite is the one with seagulls.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę tę firmę. Piękne plakaty sobie wybrałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kompozycje! W szczególności podoba mi się ta druga, wakacyjna :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz