Orange vibes // AK - Make me feel

 

Hej!❤️

Witajcie w poniedziałek? Jak samopoczucie? Baterie naładowane? 

Ostatnio zrobiło się na moim instagramie kolorowo, od błękitów, po róż, zieleń, czy czerwień. Sezon wiosna/lato’22 będzie obfitować w kolory więc raczej każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Ja dziś postawiłam na pomarańcz. Mam na sobie długi płaszcz/kożuszek od SHEIN TUTAJ, oversizową bluzę, w tym samym kolorze, od DeptAnonym TUTAJ, do tego jasne jeansowe rurki, długie skarpetki i beżowe workery. 

Jak podoba Wam się całość? Jaki jest Wasz ulubiony kolor?

Mam dla Was kody rabatowe na zakupy w obydwu sklepach i tak na hasło KAT15 otrzymacie 30% rabatu u DeptAnonym, a na SHSS624 otrzymacie 15% zniżki na zakupy u SHEIN.

Udanego tygodnia!❤️











Komentarze

  1. Pomarańczowa rewolucja. :) Jestem na TAK. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo this color orange is SO fun! This color also looks really good on you. And love this sporty chic look!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci w tym kolorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz