17.03 // tender spring & towerz - sinking feeling (feat. kerri)

 



Hej!❤️
Z dnia na dzień robi się coraz cieplej, może dzisiaj akurat jest u nas mniej tego słoneczka, ale ogólnie ubiegły tydzień był super, no i ten przyszły też ma być bardzo słoneczny, więc już nie mogę się doczekać! Tyle się czekało na tą wiosnę, dlatego też czas na kolejną wiosenną propozycję! 
Moja dzisiejsza stylizacja to długi, lekki płaszcz (idealny na wiosnę) od noracora.com TUTAJ, do tego klasyczne jeansy, koszulka z nadrukiem Mickey Mouse z bonprix TUTAJ, do tego czarne workery, kapelusz oraz plecak. Ja bardzo lubię takie zestawienia i czuję się w nich super. A jak Wam się podoba? Czekam na Wasze komentarze.
Miłego dnia!❤️
























noracora.com

Komentarze

  1. Bardzo fajnie. :) Podoba mi się zgranie paska i kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz na prawde genialnie, super stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja super, pasek , t-shirt z Myszką Miki bo moje ukochane elementy całości :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Genialny styl! Naprawdę super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylóweczka, super wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam płaszcze ❤️ Twój jest cudny ❤️ Cała stylizacja mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I am in love with your outfit! :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja i fajne zdjęcia :D Bardzo podoba mi się ta koszulka oraz płaszczyk :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. This is a great transitional early spring look. I love it! You look great : )

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Cudowna stylizacja, jak zawsze wyglądasz pięknie i zachwycająco! Mega inspirujesz!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja :) bardzo miejski styl, kojarzy mi się z Londynem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, płaszczyk bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak! Trochę więcej słońca i od razu chce się więcej! Ten płaszcz jest obłędny, zakochałam się w tym kolorze! Swoją drogą przepiękny makijaż, te usta robią robotę!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten płaszcz i bardzo podoba mi się też Twój t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz