windy days // Will Killen - Bags At Your Feet




Hej!
Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza.. co chwile  jakieś wichury, burze, brak prądu, brrr! Niech to już się skończy!🙈 Zdjęcia z dzisiejszego postu robiłam, jakiś tydzień temu, gdy było piękne wiosenne słońce, na które, tak poza tym,  czekam z niecierpliwością!
A jeżeli chodzi o moją stylizację, to należy ona bardziej do tych streetfashion. Mam na sobie oversizową katanę TUTAJ, czarną bluzę z nadrukiem TUTAJ, które są ze sklepu Zaful, do tego białe spodnie i czarne, skórzane workery.
Na kod „Klara22” otrzymacie 22% rabatu na zakupy w sklepie Zaful.
Jak Wam się podoba taki look?
Miłego weekendu!❤️





















 

Komentarze

  1. Świetna stylizacja i połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. :)
    Też mam już dośc wiatru, na szczęscie własnie ucichł, bo juz szału dostawałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie katany! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz