mystical life // Delafaye - Time and Money


Hej!馃挆
Witajcie we wtorek! Jak rozpocz膮艂 si臋 Wam nowy tydzie艅? U mnie mimo ogromu obowi膮zk贸w bardzo pozytywnie. Ostatnio dostaje mas臋 paczek z ubraniami i nie nad膮偶am z publikacjami..馃檲馃槄 jeszcze przez t膮 pogod臋 nie by艂am w stanie robi膰 zdj臋膰 w plenerze, wi臋c wi臋kszo艣膰 fotek robi艂am w domu, a efekty mo偶ecie zobaczy膰 na moim instagramie (KLIK), gdzie codziennie dodaje po 2 zdj臋cia, 偶eby si臋 ze wszystkim wyrobi膰.馃槄 Zastanawiam si臋 kiedy b臋dziecie mie膰 ju偶 do艣膰 mojego spamu..馃お馃槀
A co do dzisiejszej stylizacji to mam na sobie sztruksow膮 koszul臋 ze sklepu Dokotoo TUTAJ, bluz臋 z nadrukiem od Zaful TUTAJ, klasyczne spodnie jeansowe, be偶owe workery oraz urocz膮 torebk臋, kt贸ra jest r贸wnie偶 od Zaful TUTAJ
Jeszcze na koniec chcia艂abym Wam przypomnie膰, 偶e na has艂o „Klara22” otrzymacie 22% rabatu na zakupy w sklepie Zaful.
Jak Wam si臋 podoba ca艂o艣膰?

Mi艂ego dnia!❤️













 

Komentarze

  1. Ca艂o艣膰 w jesiennym kolorycie. 艂adnie. :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Kochana, wygl膮dasz ol艣niewaj膮co! :)
    Je偶eli mia艂abym wskaza膰 jaki艣 element stylizacji, kt贸ry zwr贸ci艂 moj膮 szczeg贸ln膮 uwag臋, to jest to zdecydowanie torebka. Bardzo 艂adna.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsu艅
  3. The corduroy shirt looks great on you and your bag is cute!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo fajna stylizacja! :) Podoba mi si臋 bluza :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz