stay positive 馃挆 || noracora.com // Hayden James - Just Friends ft. Boy Matthews

 

Hej!

Jak Wasz pi膮tek? Za mn膮 bardzo aktywny dzie艅, wiosenne porz膮dki, po偶egna艂am si臋 (wreszcie 馃槈) z choink膮, teraz czas na szybki post i zaraz kolacja, a do kolacji Riverdale, do kt贸rego nie mog艂am si臋 na pocz膮tku przekona膰, a teraz ogl膮dam sezon za sezonem. 馃槀 

Je偶eli chodzi o dzisiejsz膮 stylizacj臋 jest ona bardzo kolorowa, wr臋cz cukierkowa. Tytu艂 tego wpisu dok艂adnie uto偶samia si臋 z tym outfitem.

 S T A Y  P O S I T I V E !馃挒馃嵀

Mam na sobie d艂ugi kremowy misiowaty p艂aszcz TUTAJ, koszule z kolorowym nadrukiem TUTAJ, oraz jasne workery, ka偶da z tych rzeczy jest ze sklepu noracora.com, do tego r贸偶owe boj贸wki i czapka w tym samym kolorze. 

Co my艣licie o takim po艂膮czeniu? Jakie macie plany na weekend? Czekam na Wasze komentarze!

Mi艂ego!馃挆























Komentarze

  1. 艢wietna stylizacja, bardzo mi si臋 podoba :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ju偶 kolejny post, gdzie kto艣 pisze, 偶e schowa艂 ozdoby 艣wi膮teczne, wi臋c to chyba znak dla mnie :D Co do stylizacji to szczerze m贸wi膮c podoba mi si臋 absolutnie ka偶da rzecz. Ten p艂aszcz jest ob艂臋dy, a te spodnie to a偶 musz臋 sobie kupi膰!

    OdpowiedzUsu艅
  3. mega spodnie, mega buty mega wszystko :D Podoba mi si臋 kolor i torebka i koszulka no love it

    OdpowiedzUsu艅
  4. You look absolutely gorgeous! Definitely love the color combo. That pants doesn't just looks cute but I bet feels very comfortable too :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz