18.01 // courtship. - Stop for nothing


Dobry wieczór!
Jak mija Wam styczeń? Czekacie już na wiosnę, czy cieszycie się zimowymi widokami? U mnie śniegu jak nie było, tak nie ma i już raczej nie będzie, dlatego też moja dzisiejsza stylówka należy już bardziej do tych wiosennych. 
A mam na sobie długi, kremowy płaszcz z bonprix, klasyczne jasne jeansy z przetarciami, uroczy sweterek w kolorze pastelowego błękitu, który jest ze sklepu rinsta.com, a znajdziecie go TUTAJ, oraz botki na niskim obcasie od noracora.com.
W sklepie rinsta.com na hasło RIN15 otrzymacie 15% rabatu, a na RIN20 otrzymacie 20% rabatu przy zamówieniu powyżej 65$.
Lubicie takie pastelowe stylizacje?
Czekam na Wasze komentarze.
Miłego wieczoru!❤️















Komentarze

  1. U mnie odrobina śniegu jest, ale ja chce już wiosne...
    Pięknie wyglądasz :)
    Bardzo mi się podoba ten sweterek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny jest ten sweterek, do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek a torebka robi cudny kontrast. :)
    Na śnieg zapraszam do mnie, jest cały czas. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz