what a time || Dennis Lloyd - Nevermind


Hej!
Dokładnie za miesiąc święta! Ale ten czas leci..:) postanowiłam sobie, że jeszcze do końca tego miesiąca na moim instagramie będzie jesienny klimat, ale wraz z 1. grudnia, zaczynam świąteczny, zimowy spam. Mam
tylko nadzieje, że w tym roku spadnie śnieg.🙈
Jeżeli chodzi o dzisiejszy post, to jest to kolejna jesienna propozycja. Mam na sobie długi, beżowy płaszcz, klasyczne jeansy (obie rzeczy znajdziecie u satisfashion.pl), kremowy sweterek i przepiękne traperki, które znajdziecie je TUTAJ.
 A na hasło „KLARAV” otrzymacie 15% rabatu w sklepie czasnabuty.pl, kod jest ważny do 19.12.2021.
Jak podoba Wam się takie zestawienie?
Czekam na komentarze!♥️
Miłego!💋
















 

Komentarze

  1. Fajnie torebka odbija od całości. Butki urocze. :)
    Dziś sprawdzałam prognozę pogody i u mnie w centralnej Polsce w piątek juz zacznie padac śnieg. W większej ilośći, bo pierwsze parę płatków spadło w poniedziałek. I bardzo sie ucieszyłam, bo prognoza mówi, że święta będą w śniegu i to dużo go będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, ten płaszcz ma cudowny fason, krój i kolor :) Ja czekam także na śnieg i czekam na świąteczne wpisy u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this outfit!
    Have a nice day <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice outfit. I like your handbag. Happy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten płaszcz i super stylówka<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna stylizacja <3 buty bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już tę stylówkę na Ig i przyznam, że mnie czarowała. Zwłaszcza sweter i botki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, idealna stylizacja na te ostatnie jesienne dni. Z tego co wiem to w Wielkopolsce i na Mazurach spadł już śnieg, chyba co nieco pruszyło również na Mazowszu, ja wypatruję na Lubelszczyźnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko mi uwierzyć, ze został już niecały miesiąc do świąt :) wspaniałe wyglądasz :) styloweczka zdecydowanie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny akcent czerwonej torebki, ożywia cały look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great Fall outfit,
    love the shoes, coat and bag.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny strój, świetny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boa tarde Klara. Os looks são maravilhosos. Bom início de semana.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny ten płaszcz i bardzo fajna stylówka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja i bardzo fajne buty :D Podoba mi się ten płaszczyk :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny płaszcz, cała stylizacja cudowna, torebka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie kochana wyglądasz! :)
    Bardzo stylowy naszyjnik.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful look! Love your coat and your boots are wonderful!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz