Hello November // the satellite station - shelter

 



Hej!
Witajcie w listopadzie!
Nie wiem jak u Was, ale u mnie piękna, złota jesień zamieniła się w szarą, deszczową i pochmurną.☔️ Niestety jest to ten czas w roku, kiedy ciężko trafić z pogodą, żeby wybrać się na zdjęcia.🙈 Te robiłam kilka dni temu, specjalnie wstałam z samego rana, żeby złapać piękne słońce. 
A co do samej stylizacji, to mam na sobie długi, kremowy płaszcz, klasyczne, jasne jeansy, t-shirt z grafiką oraz najmodniejsze w tym sezonie, wysokie glany z kieszonkami, które są ze sklepu czasnabuty.pl, a znajdziecie je TUTAJ.
Miłego wieczoru!🍂💛

❗❗❗
A na hasło „KLARAV” otrzymacie 15% rabatu na zakupy u czasnabuty.pl!
Kod jest ważny do 30.11.2021!☺️
❗❗❗











Komentarze

  1. Cudna jesień.
    A glany z kieszonkami skradły moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, klimatyczne ujęcia! <3 Jasna kolorystyka stylizacji "otoczona" złotym blaskiem liści rewelacyjnie ze sobą współgra.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylizacja robi wrażenie! Te buty są kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your coat and those boots are perfect for the season!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam glany, mam jedną parę i są nie do zdarcia :D Twoje mają super kieszonki :) A look super jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz