classy AUTUMN look // David Paul Zimmer - Top of Our Lungs



Hej!
Witajcie w sobotę! Jakie plany na weekend? Ja zaraz odpalam Netflixa i chowam się pod kocyk w towarzystwie gorącej czekolady..😍 Niedawno uświadomiłam sobie, że już połowa października za nami i zaraz znowu będziemy nucić Last Christmas!😄 Ale ten czas leci!
Moja dzisiejsza stylizacja zdecydowanie należy do tych eleganckich. A mianowicie mam na sobie: długi płaszcz, krótki sweterek, spódniczka z imitacji skóry, buty na wysokim obcasie, ciemne rajstopy w groszki oraz przeuroczą torebkę/phone pouch, który w ramach współpracy dostałam od firmy IDEAL OF SWEDEN
Jak Wam się podoba całość? Czekam na Wasze komentarze!
Miłego weekendu!💛




















 

Komentarze

  1. Zachwycająco się całość prezentuje. Torebka trochę jak pasek sie zachowuje, fajnie płaszcz się pod nia układa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja piękna, ale szanuj nerki. Chore bolą jak cholera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh gorgeous style
    I love it your cloak

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna ^^ uwielbiam taka kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz genialnie! Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tam u Klary? Pięknie! a ja tak dawno tu nie zaglądałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz obłednie- bardzo podoba mi się szczególnie ten płaszcz ( no cudo noramlnie)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wyglądasz przepięknie w brązach! Po prostu promieniejesz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a cool and stylish Fall look! You look fabulous!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle wyglądasz ekstra :) podobają mi się Twoje stylizacje a Ty na zdjęciach jesteś taka nonszalancko elektryzująca :D Piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Do twarzy Ci w brązie :D Super stylizacja i bardzo podoba mi się ten płaszczyk :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Jak zawsze piękna stylizacja! Wyglądasz cudownie!
    Niestety stylówka nie dla mnie, ja ubieram się na cebulkę obowiązkowo z golfem xD Cały czas jest mi zimno, poważnie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk cudowny! <3 Dołączam do grona zacnych obserwatorów i pozdrawiam już... w brzydki, szary listopadowy dzień (też pod kocykiem i z kubkiem pysznej, jesiennej herbaty :)), więc wiesz, do świat jeszcze bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście bardzo elegancko 👍.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jesienna stylizacja! Wyglądasz mega *.*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz