summer lovin' // Tom Rado feat. Flo - No


Hej!
Witajcie w ten piątkowy wieczór! Jakie macie plany na weekend? 
Nie wiem jak u Was, ale u mnie już chyba lato dobiega końca, bo w powietrzu coraz intensywniej czuć jesień. Z jednej strony szkoda, że lato już się kończy, a z drugiej mega się cieszę na nadchodzącą jesień, stęskniłam się już za tymi typowo klimatycznymi dniami i za tym czuciem się na maxa hygge, co towarzyszy mi najczęściej właśnie podczas takich długich, jesiennych wieczorów, no i już nie wspomnę o pięknej, jesiennej scenerii do zdjęć! :D A co do dzisiejszej sesji, to myślę, że był to właśnie jeden z tych ostatnich cieplejszych dni w tym roku, bo od tamtej pory zrobiło się szaro i pochmurnie, no ale może jeszcze będziemy mieli okazję nacieszyć się słoneczkiem :).
Jeżeli chodzi o moją stylizację, to mam na sobie bojówki z Bershki w moim ulubionym lawendowym kolorze, do tego czarny top i przeurocza torebka, która jest ze sklepu Szaleo.pl, a mianowicie znajdziecie ją TUTAJ, na stronie sklepu dostępna jest również w kolorze żółtym oraz jasnym niebieskim.
Pięknego weekendu dla Was💜!
 





















 

Komentarze

  1. Ja też niestety już czuję jesień w powietrzu. Zdecydowanie za szybko zleciało to lato, w szczególności, że sierpien był w Trójmieście nizebyt ładny. Świetna stylówka! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się cieszę, że jesień za rogiem :) Podobnie jak Ty lubię klimatyczne jesienne dni :) Śliczny kolor spodni i torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wszystko zestawiła i jeszcze ten cudny lawendowy kolor! Lato faktycznie chce się już chyba z nami pożegnać. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również czuć zbliżającą się jesień. Bardzo fajna stylizacja i podoba mi się torebka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. JUż czuć że zbliża się jesień, a szkoda, bo ciepełko mogłoby być jeszcze chwilę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sesja! Bardzo podoba mi się Twoja stylówka, pasuje Ci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! I ten klimat - kocham łąkowe sesje! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz, pasuje Ci taki look ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety ja też już czuję koniec lata. Zaczęłam już nawet przygotowywać się do sezonu sweterkowego, bo w powietrzu już wisi jesień. Stylizacja super! Wszystko (oprócz torebki :P ) jest bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny look i bardzo klimatyczna sesja

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj ty chudzinko wyglądasz ekstra w tym looku ❤️ ja już tęsknie za noszeniem spodni
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz