SPA TIME || FEMISS.PL

 Hej!

Przychodzę dziś do Was z postem typowo beauty. 
Chciałabym Wam pokazać na jakie perełki natrafiłam! 
Ostatnio miałam okazję przetestować maseczki do twarzy firmy Femiss, firma ta jest JEDYNYM dystrybutorem na Polskę. 
W paczce znalazłam 6 różnych maseczek:
🌸 lawenda i kaktus
🌸róża i zielona herbata 
🌸śluz ślimaka i kwiat wiśni 
🌸słonecznik i aloes
🌸kolagen i kwiat canola
🌸 lilia i węgiel 
Ogólnie rzecz biorąc to jestem ogromną fanką właśnie takich maseczek w płachcie i jestem pod wielkim wrażeniem tych od Femiss. Jeżeli chodzi o skład produktu i jego niską cenę to nie ma takiego drugiego produktu na polskim rynku. 
Maseczki są na bazie naturalnych ekstraktów oraz są cruelty-free, co oznacza, że w żadnym etapie produkcji danego artykułu nie doszło do narażenia zwierząt na cierpienie. Maseczki mają 27 ml, zamiast 22 ml tak jak większość maseczek, i możecie mi zaufać, że zawartość jednej spokojnie starczy na szyję i dekolt 😍! Te ekskluzywne maseczki koreańskie znajdziecie na stronie sklepu w bardzo korzystnej cenie, a mianowicie 6,99 zł. A po wpisaniu kodu „Klaravanpure30” otrzymacie 30% rabatu!❤️ (możliwość wykorzystania kodu jest ograniczona, więc kto pierwszy ten lepszy) 
Miłego wieczoru! ❤️





Komentarze

  1. O!
    I takie produkty (cruelty-free) to ja cenię!
    Zakupię!

    OdpowiedzUsuń
  2. I would like to try every single variance!
    They look wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  3. I would like to try the different varieties....

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie maseczki i w jakiej fajnej cenie :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przetestowałabym te maseczki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie maseczki, chciałabym najbardziej wypróbować tą ze śluzem ślimaka i z kwiatem wiśni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boa noite. Acho que esses produtos farão sucesso aqui no Brasil.

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś idealne dla mnie . Świetna recenzja 👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych maseczek, ale wydaja się ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko kiedy sięgam po maski w takiej formie. Cena jest tutaj bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz