oversize style // Heath Lancaster - Little Pictures


Hej!
Witajcie w ten czwartkowy wieczór. Ale ten czas leci jutro już piątek i upragniony weekend!:) jakie macie plany? 
Od kilku dni jest u mnie nieco chłodniej, już nie ma takich strasznych upałów i właśnie dzisiejsza stylizacja sprawdzi się idealnie na takie chłodniejsze, letnie wieczory. Mam na sobie oversizową bluzę w stylu vintage, która jest ze sklepu MODETALENTE koszulę moro, która jest również o kilka rozmiarów większa, jest ona ze sklepu bonprix, a znajdziecie ją TUTAJ, do tego jeansowe szorty oraz długie trzewiki w kolorze khaki.
Jak Wam się podoba takie zestawienie? Lubicie nosić oversizowe ubrania?
Czekam na Wasze komentarze;)! 
Miłego! ❤️

















 

Komentarze

  1. Fajnie całośc wygląda. :)
    Dwa pytania, jesli można.
    1. Czy Tobie nie zimno w nogi??????
    2. Czy teraz są w modzie takie duże kółka - kolczyki? Ostatnio widziałam u kilku osób i zaczęłam sie zastanawiać. Kiedyś takie nosiłam! Ale to było dawno, matko jedyna....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było wtedy zimno :D a co do kolczyków, to nie wiem, czy są aktualnie w modzie, ale mi się ostatnio bardzo spodobały :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie wojskowe motywy w ubraniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Wyglądasz super w niej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz