Sometimes, nature is all you need..// Brolly - Hello Hell

 Witajcie moi drodzy!

Jak tam u Was? Zawitała już wiosna, czy nadal czekacie na nią z utęsknieniem? Mi te szare, zimne, marcowe i kwietniowe dni utrudniły sprawę ze zdjęciami, bo gdy już miałam w planach wybrać się na jakąś sesję to wciąż padało. Ale ostatnio wyszło słoneczko i udało mi się porobić kilka zdjęć, a to jedne z nich :). 

Look z dzisiejszych zdjęć to jasne, klasyczne jeansy z przetarciami, do tego czarna ramoneska (mój must have na wiosnę i lato!), turkusowy sweterek z, modnymi w tym sezonie, bufkami z siatki, znajdziecie go w sklepie bonprix, do całości dorzuciłam melonik oraz czarne, wiązane buty z ćwiekami. 

Jak podoba Wam się całość? 

Miłego popołudnia!














Komentarze

  1. Pasuje do Ciebie taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że strój super, to jeszcze zdjęcia wspaniałe, nie mozna powiedzieć, które najlepsze, bo wszystkie wyszły piekne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Suas postagens são ótimas, estou seguindo seu blog e curtindo bastante!! Parabéns!

    Meu Blog: Isabelle Cavalcante

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba kolor sweterka :) Całość świetna, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nature is all you need, that is so so true! Love that aquamarine colour on you! 💐

    Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz