PAWS || Aloha From Deer // 20syl - Ongoing Thing


Hej, hej! 

Jak Wam mija wtorek? Nie wiem od czego to zależy, ale ostatnio tak się składa, że wpisy dodaje dopiero wieczorami.
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać bluzę, która jest od Aloha From Deer i która dla mnie jest totalnym sztosem! Znajdziecie ją TUTAJ. Jest ktoś wśród Was, kto jeszcze nie zna tego sklepu? Myślę, że nie, ale jeżeli tak jest to serdecznie zapraszam na stronę sklepu, znajdziecie tam mnóstwo oryginalnych i wyjątkowych ubrań :). Do bluzy ubrałam woskowane spodnie i czerwoną ramoneskę. 
Lubicie tego typu motywy na ubraniach?

Miłego wieczoru <3!


















 

Komentarze

  1. Świetna ta bluza. Podoba mi się taka stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam woskowane spodnie. Bluza bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. O jesooooo, wszystko mi się podoba, od kolczyków bo butów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że takie klimaty nie wpisują się jednak w moją codzienność, ale...świetnie to wygląda!
    Aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz