Corn Field // BLOW - Don't Wait For Us

 

Hej!

Pamiętam jak jeszcze niedawno narzekałam na to, że w mojej okolicy nie ma ciekawych miejsc na zdjęcia, w pewnym momencie zabrakło mi nawet weny do tworzenia nowych wpisów.. I nagle przestałam gonić za miejscami idealnymi, a zaczęłam zwracać uwagę na piękno natury wokół mnie.. i to zadziało, wróciły i chęci i nowe pomysły :)! I tak właśnie na moim blogu były już między innymi słoneczniki, bale ze słomy, czy wrzos, natomiast dzisiaj zabieram was na pole kukurydzy, na którym powstały zdjęcia do tego wpisu. Zdjęć może nie jest za wiele, bo słońce było bardzo ostre. Już szykowałam się na jesień, ale na to przyjdzie jeszcze pora, przecież ostatnie dni są tak gorące, że nie wiem jak wy, ale ja czuję się jakby znów był lipiec :)! Dzisiejsza stylizacja to klasyczna czerń przełamana odlotową koszulą na krótki rękaw. A mianowicie czarne szorty, które zrobiłam sama, do tego top w tym samym kolorze, białe sneakersy i wspomniana wyżej koszula, która nadała całości fajnego klimatu. Jest ona ze sklepu MODETALENTE, a znajdziecie ją TUTAJ

Jak wam się podoba dzisiejsza sesja? Czekam na wasze komentarze.

Miłego dnia 🌽♥️!














(top - tally weijl, shorts - diy, shirt - HERE, shoes - bonprix)

Komentarze

  1. Uwielbiam zdjęcia w kukurydzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie a sesja jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie 😍
    Miejsce również bardzo fajne 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing pictures and look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że znalazłaś to miejsce, ponieważ efekty są mega! Zdjęcia klimatyczne i takie jak powinny być. Moim zdaniem miejsca idealne są zbyt idealne na sesje zdjęciowe, choć brzmi to głupio, wiem. Ale te niepozorne najczęściej są trafami w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pole jesiennej kukurydzy - super. I Twoja stylizacja rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool look! Love the awesome print of your shirt!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki fascynujący klimat na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stunningly beautiful photos
    http://www.recklessdiary.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. Meeeega super outfit i pasuje do Ciebie idealnie ;)

    Obserwuję i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Outfit w bardzo moim stylu A foty w kukurydzy są super 😁 sama ostatnio miałam taką sesję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, sama nie sądziłam, że wyjdzie taki ciekawy klimacik :)

      Usuń
  12. A właśnie, że fajne znalazłaś miejsce na zdjęcia. A ja przyznam się, że mam podobną dzisiaj stylizacje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia i genialna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość wygląda rewelacyjnie. Koszula jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja jest boska a zdjęcia jeszcze lepsze:) UWIELBIAM
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz