catching the last rays of sun // Only Emily - Wildflower


Hej!
Małymi krokami zbliża się już jesień. Mimo to, tak jak wczoraj pisałam na instastory, przychodzę dziś do Was z odrobiną słońca, wakacji i lata. Szkoda, że ten wakacyjny etap tak szybko się kończy, bo miałam jeszcze kilka pomysłów na odjechane letnie posty. Czas chyba nastrajać się na jesienne propozycje stylówek ;). Ale przejdźmy do dzisiejszego wpisu. Jest totalnie wakacyjny :)! Mimo pogody za oknem, chociaż wczoraj była zdecydowanie gorsza, chciałabym Was przenieść w ten jeden ze słonecznych, sierpniowych dni :). Mój outfit to klasyk. Jasne, jeansowe szorty i biała koszula związana w pasie. Całość podkreśla i dopełnia ten przepiękny słomiany kapelusz, który jest ze sklepu Szaleo.pl, a znajdziecie go TUTAJ
Jak Wam się podoba całość? Lubicie takie kapelusze?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć, łapcie ostatnie promienie słońca ☀️♥️


































Komentarze

  1. Cudne zdjęcia. Bardzo mi się podobają zwłaszcza te, na których siedzisz na tym walcu słomy (jak Ty tam weszłaś też mnie zastanawia ;p) Strój wakacyjny bardzo i kapelusz super.

    OdpowiedzUsuń
  2. A to, gdzie stoisz tyłem z rozwianym warkoczem, a w tle dwie bele słomy - jak z dobrego westernu. :) Generalnie jestem zachwycona. Nie zdziw się, jak po trzecim przejrzeniu napiszę trzeci komentarz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no te zdjęcie też mi się kojarzy z westernem :D

      Usuń
  3. Wyglądasz przepięknie w kapeluszu! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i fajny look

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udana stylizacja. I świetna miejscówka do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, bardzo ładna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wyglądasz. Jeansowe spodenki to moje must have na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja i piękne zdjęcia 😍
    Rewelacyjnie i wakacyjnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. This photos are incredible!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz