bonprix jacket // Felly - Ali (feat. GYYPS)



Hej!
Lato to nie zawsze 30sto stopniowe upały, czasami przychodzą takie dni, jak dziś u mnie, gdzie przez cały dzień jest szaro i deszczowo. W takie dni dobrze mieć w szafie lekką, stylową kurtkę z kapturem. Ja moją mam ze sklepu bonprix. Do niej ubrałam tak zwane mom jeans, żółty top na ramiączkach, snapback oraz vansy. W dzisiejszym poście postawiłam na wygodę, stąd ta streetwearowa stylizacja. 
U Was tez dzisiaj tak deszczowo i pochmurnie?
Miłego dnia ♥️!

















(jacket - bonprix, top - sh, jeans - tally weijl, shoes - vans, bag - Valentino)

Komentarze

  1. Taka kurtka w pochmurne i zimniejsze dni się przydaje. Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo że stylizacja super ,to mam nadzieję że takich dni w ktore będzie można się tak ubrać (czyli chłodnych 😉) w tegoroczne wakacje ,nie będzie 😁
    U mnie też dziś tak ponuro...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie bardzo mi się podobają. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato w tym roku coś słabo dopisuje wiec takie stylizacje są na czasie ;p świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm a co to snapback? to...czapka? Serio nie wiem;] Ogólnie stylizacja świetna, choć mam nadzieję, że na bluzy z kapturem i kurtki jeszcze przyjdzie czas...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zdałam sobie sprawę, że w swojej szafie nie mam żadnych mom jeansów, a szkoda, bo wyglądają świetnie! Bardzo podoba m się Twój styl, Twoje zdjęcia, Twoje ciuchy, wyróżniasz się na tle innych modowych blogerek.
    U mnie też dziś niestety szaro i deszczowo, ale za to mam chwilę nadrobić blogowe sprawy :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka fajna, ale też top mi sie bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna ta stylówka! Spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny look taki niby misz masz a wszystko idealnie pasuje .

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie. Podoba mi się żółty top oraz czerwona
    kurteczka i torebka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja bardzo mi się podoba i pasuje do Ciebie. Szczególnie zakochałam się w butach i torebce.
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zajebiście wyglądasz! jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your jeans and jacket.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz