SUMMER VIBES || The Rolling Stones - She's A Rainbow



Hej!
Witam Was serdecznie po dwóch miesiącach nieobecności. Minęło już tyle czasu od mojego ostatniego wpisu, że aż zdążyłam się stęsknić za blogowaniem :). Ale wracam już do starego rytmu i postaram się dodawać ponownie regularne posty z nowymi stylówkami. W dzisiejszym wpisie mam dla Was pierwszą w tym roku letnią stylówkę. Mam na sobie białą, krótką spódniczkę, do niej dorzuciłam top na ramiączkach z logiem Rolling Stones, jest on ze sklepu Noracora, a znajdziecie go TUTAJ, jest dostępny w różnych wariantach kolorystycznych, do tego dorzuciłam kurteczkę z Bershki i sportowe sneakersy z bonprix.
 Jak Wam się podoba całość? Jak mijają wakacje? Piszcie komentarze!
 Miłego dnia ♥️!













(jacket - Bershka, skirt - nn, top - HERE, shoes - HERE, bag - Kendall & Kylie)

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba ten look ;) Ciekawa kurtka i piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś, bo już się zaczynałam martwić, że Cię jakas puma pożarła. ;)
    Fajna stylizacja. Super ta spódniczka. I jak zawsze zachwycają mnie Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. You look stunning! Like a true model! Love your makeup & hairstyle too! You are so pretty ♥

    Would you like to follow each other? Lemme know ♥

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylóweczka, bardzo mi się podoba! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wyglądasz w tej fryzurce kochana, koniecznie noś się tak częściej :)
    I stylówka jaka mega kobieca :D
    Ta kiecka jest czadowa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ze już jesteś po nieobecności :) stylizacja bardzo mi się podoba :) buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh so cute style I love it the skirt
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :) Bardzo lubię piosenki Rolling Stones :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że wróciłaś 😘
    I to w takich fajnych wakacyjnych klimatach ☺
    Świetnie wyglądasz 😍
    Wakacje na razie są u mnie udane ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mam dłuższą przerwę od bloga, to zawsze tęsknię za blogowaniem :) Kochana, to już nałóg :) Naprawdę świetna stylizacja, wyglądasz w niej bosko! <3
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że jesteś :) Bardzo fajna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością ubrałabym taki zestaw, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna, luźna stylizacja. Ja latem też ubieram się luźno. Przede wszystkim ma być wygodnie i zwiewnie. Nawet do luźnych ubrań lubię dobrać ładną biżuterię, najczęściej bransoletki i wisiorki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz