30.11 // Lynyrd Skynyrd - That Smell


Hej kochani!

Muszę nadrobić moje posty, bo już niedługo zaczną się stylizacje zimowe, a ja mam jeszcze kilka jesiennych do dodania :D. 
A więc jeżeli chodzi o dzisiejszy look to mam na sobie białe spodnie, do tego t-shirt z efektem tie dye, z nadrukiem logo znanego zespołu rockowego Lynyrd Skynyrd, jest on ze sklepu Noracora. Do tego kurtka jeansowa z frędzlami i dodatki takie jak kapelusz, długie skarpety, choker i okulary lenonki. Z jednej strony jest to outfit sportowy i na luzie, ale z drugiej można zauważyć nutkę rock&roll’a. 
Jak podoba Wam się całość?

Miłego wieczoru ♥️!


















Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba całość.
    Najlepsze zdjęcia (według mnie oczywiście) - te w okularach. Bomba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kurtka. Widziałam ostatnio podobne na Aliexpress.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wyglądasz. Ta katana jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten styl idealnie do Cb pasuje ;) czadowa kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze - wyglądasz przepięknie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobór kolorów bardzo ciekawy. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to pomyślałam: fajnie by mi było! :) oczywiście, gdyby był mój rozmiar. Tobie jak zawsze ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz