CASEAPP.PL


Hej!
Już jakiś czas temu dostałam w prezencie przepiękne etui na telefon od CASEAPP. Post dodaje dopiero teraz, bo jak sami widzicie przez to wszystko co się dzieje dookoła nas mam małe opóźnienia na blogu. Ale małymi kroczkami wszystko wraca do normalności. Obydwa etui, które widzicie na zdjęciach zaprojektowałam sama, uważam że jest to świetna opcja, bo możemy wyjść poza ramy i wybrać sobie dokładnie to, co nam się najbardziej podoba, oprócz tego na stronie możecie oczywiście wybrać również gotowe motywy. Case są świetnej jakości, chyba najlepsze jakie do tej pory mam, są „porządne” i świetnie dopasowują się to telefonu. Jeżeli macie ochotę zaprojektować sobie swoje własne etui to zachęcam do odwiedzenia strony CASEAPP.PL.
Który case podoba Wam się bardziej? 
Miłego dnia ♥️!










Komentarze

  1. Bardzo ładne. Szczególnie dobrze się komponuje ze szminką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To kwiatowe mi się baaardzo podoba 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się. Trzeba przyznac, że dodają charakteru każdemu telefonowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te etui :) ja zawsze mam jakieś na moim telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajne. Oba mi się podobają :) Muszę pomyśleć nad takim casem :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the roses case. My case is with roses too!

    OdpowiedzUsuń
  8. The Versace one is my favorite!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,że można znaleźć tyle na internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten w róże cudny :) Muszę niedługo zamówić nowy na mój telefon bo ten co mam teraz, biały, mocno się brudzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz