Harley-Davidson || Noracora // Ghost Loft - Seconds


Hej!
Witajcie po długiej przerwie! :) Już prawie miesiąc minął od publikacji mojego ostatniego wpisu. Tęskniłam za tym! Niestety sytuacja na świecie sprawiła, że nie było możliwości żeby wyjść na miasto i zrobić nowe fotki, na szczęście mamy już chociaż do dyspozycji lasy, więc wracam do Was z nowościami. W dzisiejszym poście stylizacja w rockowym klimacie. Czarna bluza Harley-Davidson, na nią ubrałam kurtkę z frędzlami w tym samym kolorze i z tego samego sklepu, a mianowicie jest to Noracora (link do bluzy TUTAJ, do kurtki TUTAJ), do tego mam na sobie brązowe spodenki, wiązane botki z ćwiekami, kapelusz i choker. Na moim blogu znajdziecie stylizacje w różnych klimatach i tak naprawdę nie umiem się określić, co do jednego ulubionego stylu, bądź co bądź, akurat w takiej stylówce czuję się bardzo dobrze :). A wy co myślicie o takim połączeniu? I jak podoba Wam się właśnie taki rockowy klimat? 
Życzę Wam wszystkim miłego wieczoru <3!




















(jacket -HERE, sweatshirt - HERE, shorts - diy, shoes - gemre, choker - zaful, hat - h&m)

Komentarze

  1. Wyglądasz cudownie! Z resztą jak zawsze. Te frędzelki piękne. ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię widzieć tu z powrotem 😘
    No na szczęście mamy lasy 🙂
    A styloweczka swietna 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest po prostu R E W E L A C Y J N I E! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie nie jest to w ogóle mój styl, ale widać, że Ty czujesz się dobrze w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ta kurtka i zdjęcia niesamowite!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten rockowy klimat, to cala Ty i Twoj styl. Nie tylko Ci pasuje, ale wrecz stanowi o Twojej tozsamosci. Tak samo jak cienkie rajstopy. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! Podoba mi sie i to bardzo! koszulka i kurtka mega

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylówka! Bardzo pasuje do Ciebie :) Fajne klimatyczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ale klimat na zdjęciach! Super się je ogląda, brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Kapelusz i buty najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla Ciebie pasuje. U mnie byłoby trochę nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten rockowy styl w takim razie! Mam wrażenie, że bardzo do Ciebie pasuje. A zdjęcia w lesie wyglądają równie klimatycznie co na mieście. Super to wygląda, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z pazurem - bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, rewelacyjnie do Ciebie pasuje, wyglądasz absolutnie fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful photos and nice style...
    Wishing you a great day!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji, bardzo Ci pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia <3 Kurtka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię rockowe stylizacje :) Ty w swojej wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. you look pretty in the photos.....

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bardzo fajnie w ubraniach Harleya Davidsona. Twoja postać pasuje do wizerunku dużego motocykla.

    Pozdrowienia ode mnie w Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  21. This is a cute styling. I like those shorts.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna stylizacja, taka z pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, I adore this super cool look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  25. https://honestjessicaalba.wordpress.com5 maja 2020 11:21

    Wow, ale ty masz szczupłe i długie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem absolutnie zachwycona tym outfitem. Bluzka z motywem Harley to zdecydowanie coś dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna bluza. W takiej bym się odnalazła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem oczarowana! Świetny look! Bardzo mi się kojarzy z tymi wszystkimi festiwalami. Wyglądasz ekstra, żeby nie napisać ze zajebiście :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Super lubię takie klimaty

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz