waiting for spring // Bear's Den - Above The Clouds Of Pompeii


Hej!
Witam Was serdecznie w ten piątkowym wieczór! Jak nastroje, jakieś plany na weekend, czy raczej na spokojnie w domku? Ja własnie mam ferie, jestem po studenckiej sesji i wreszcie mogę odpocząć. Ostatni miesiąc był dla mnie bardzo stresujący, egzamin za egzaminem, cieszę się, że mam to już za sobą, 
a poza tym czekam z utęsknieniem na wiosnę :)!
 Póki co przychodzę do was zarówno z nowymi pomysłami, jak i nowymi pokładami energii. Dzisiejsza stylizacja jest już nieco bardziej wiosenna, sukienka "mała czarna", zakolanówki, do tego jeansowa kurteczka w kolorze niebieskim, mini torebka z frędzlami oraz sznurowane buty. Całość starałam się dobrać pod kolor czapki, którą mam ze sklepu Szaleo.pl, a znajdziecie ją TUTAJ.
 Co myślicie o takim zestawieniu? Czekam na Wasze komentarze :)!
Miłego weekendu ❤️!






















(jacket - sh, dress - h&m, shoes - bonprix, bag - tally weijl, cap - HERE)

Komentarze

  1. Bardzo mi odpowiada dzisiejsza stylizacja. :)
    Gratuluję zakończenia sesji, odpoczywaj! Tylko nie zapominaj o wpisach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kurtka :) miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze kochana wyglądasz olśniewająco! :)
    Uwielbiam Twój styl; tworzysz super połączenia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER STYLIZAJCA! Kolor kurtki jest mega! Super, że pomalowałaś paznokcie na niebiesko! Bardzo w moim stylu! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka ;) Uwielbiam stylizacje z zakolanówkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, czapka, torebka, buty - wszystko ze sobą świetnie współgra :).
    Gratulacje zaliczenia sesji i miłego odpoczynku :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zakolanówki! <3 Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj też czekam na wiosnę 😍
    Najważniejsze że egzaminy zaliczone ☺
    A co do stylizacji- uwielbiam połączenie niebieskiego i czarnego więc baaaardzo mi się podoba 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie 😍😍
    Zapraszam również do mnie ❤️❤️ https://sweeetdreamsx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz wspaniale, świetna stylizacja, świetna sesja :)
    Naprawdę inspirująco!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Też czekam na wiosnę i więcej słoneczka :) Gratuluję zakończonej sesji, to komfort psychiczny :) A stylóweczka? jak zwykle bardzo ładna. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor kurtki, już bardzo wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie kocham, świetna stylizacja. Kurtka jest mega przez swój kolor, fajnie ożywia zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja, trochę kolorków do czerni :) Odpocznij i zaszalej na feriach :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Loving this look, the brilliant blue against the black is great. And LOVE the fringe bag!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja wraz z miejscem super się zgrały :)
    Wpadnij do mnie - FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze stylizacja rewelacja! Czapka jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super masz post i piszesz bardzo coekawie i fajnie się czyta naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh so amazing style
    I love it the photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze - świetnie. Ta niebieska kurtka po prostu dodaje takiego mega kontrastu, że petarda normalnie ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz