perfect match // J. Cole - Cole Summer


Cześć!
Przez ostatnie dni jest tak wietrznie, że zrobienie zdjęć to nie lada wyzwanie, a w taką pogodę bez porządnej, grubej czapki się nie obejdzie :)! Dlatego moja dzisiejsza stylizacja to bordowa kurtka, zielony sweterek, długie skarpetki w kolorze kurtki, sportowe buty do kostek, oraz wspomniana wyżej ciepła czapka, która jest ze sklepu Szaleo.pl -> TUTAJ. Na stronie sklepu oprócz nakryć głowy znajdziecie między innymi torebki, plecaki oraz szaliki i chusty. Mój dzisiejszy look kolorystycznie dopasowałam właśnie do kolorów czapki. 
Miłego wieczoru ♥️!

























(sweater - h&m, jacket - nn, pants - tally weijl, cap - HERE, socks - adidas, shoes - nike)



Komentarze

  1. https://honestjessicaalba.wordpress.com11 lutego 2020 19:24

    Sweterek i kurtka cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna czapka, a cały zestaw mega fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka obłędna! Wszystkie elementy garderoby od czapki począwszy, a na skarpetach kończąc, fantastyczne! Pięknie zestawiłaś! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka świetna czapka. Rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Very stylish!
    You look fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor kurtki, i piękna czapa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciła mnie całość i kolorystyka, bo uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, cudowna sesja jak zwykle ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw piękny! Bardzo pasuje do Twojego typu urody :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten zestaw, chętnie bym gdzieś w takim wyskoczyła :) Czapka bardzo przykuła moją uwagę, myślę, że to ten element stylizacji, który całkowicie odmienia jej charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kurtka :)

    http://naprawdenienazarty.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz 😍
    Czapka bardzo fajna , ale to kurtka i sweterek skradły moje serce 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny styl :) A czapka cudna *.* Mega mi się podoba, tak jak Twoje skarpetki i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham tą czapkę, i spodnie i kurtkę :) UWIELBIAM ten zestaw jak zawsze :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kolory! Bardzo Ci pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę powtarzalna i powiem to znowu - ślicznie wyglądasz! Jak ty to robisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cała stylizacja jak zawsze, bardzo fajna :) a gdybym tylko nosiła czapki to na pewno bym sobie jakąś kupiła :D zimą jestem człowiekiem w kapturze :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko to razem wygląda fantastycznie. :)
    Najbardziej mi się podoba przedostatnie zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne. Ale przyznaję, że czapka przykuła moją całą uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje klimaty, a bordowy kolor bardzo uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zestawienie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna czapka :) jak znalazł na dzisiejszą pogodę

    OdpowiedzUsuń
  23. Super połączenie kolorów, pięknie wyglądasz! :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna stylizacja! Bardzo Ci pasuje :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta stylizacja! Totalnie w moim stylu! Najlepsza jest kurtka i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolor tej kurtki :) To jeden z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale ekstra to wszystko ze sobą współgra !

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz! Myślę o zakupie tego modelu najcz. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Fenomenalna stylizacja :) moje kolory i mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylówka, bardzo podoba mi się połączenie kolorów 😊😊
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor kurtki mega mi sie podoba. Sztos

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow. Jak na razie to jest chyba najlepsza stylizacja, jaką u Ciebie widziałam. Normalnie szokuje mnie :). A takie skarpety chciałam sobie kupić, ale nie zdecydowałam się i teraz żałuje jak u Ciebie widzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolejna świetna stylizacja :) Bardzo ciekawe zestawienie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz