chapter 2 of 12. || noracora // ODESZA - Across The Room (feat. Leon Bridges)


Hej!
Witajcie w ten czwartkowy wieczór! To dopiero mój pierwszy post w tym miesiącu, ale już niedługo będę miała o wiele więcej czasu, więc wszystko nadrobię :).
 Moja dzisiejsza stylizacja należy bardziej do tych eleganckich i miejskich. Ostatnio było na sportowo, więc tym razem postawiłam na małą zmianę. A więc tak: biały, gruby sweterek połączyłam z jasnymi jeansami, do tego marynarka w kolorze szarym, jest ona ze sklepu Noracora, a znajdziecie ją TUTAJ. Dodatkowo do całości dorzuciłam lateksowe botki, na przezroczystym obcasie, kaszkiet oraz torebkę Kendall+Kylie. 
Jak Wam się podoba takie połączenie? 
Jestem ciekawa, czy zmienilibyście coś w tym looku, czekam na Wasze komentarze i życzę Wam spokojnego wieczoru ♥️! 


























(sweater - h&m, jeans - bershka, shoes - AmiClubwear, hat - sterkowski.pl, coat - HERE)

Komentarze

  1. Ten sweterek wcale nie wygląda na gruby!
    Świetne nakrycie głowy.
    A przezroczysty obcas to hit. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nic nie zmieniała, gdyż stylizacja jest genialna 🙂
    Sama bym się tak ubrała 😍
    Bosko wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Jest bardzo w moim stylu. Płaszczyk jest ekstra i uwielbiam ten kolor jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie mój styl, jeśli chodzi o stylizacje, ale muszę przyznać, że ładnie Ci w takim makijażu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się to wszystko ze sobą komponuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie, jest idealnie :)!!!
    Pozdrawiam:D!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się taki zestaw kolorów na płaszczu. Jednak nie wiem czy w przypadku osoby puszystej by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja :) Sama mogłabym się tak ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja choć wolę płaskie buty :) płaszczyk jest super, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo fajny, nietuzinkowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post and outfit.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw, lubię takie ;) Ale najbardziej w oko wpadły mi Twoje botki! Są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie ten zestaw to petarda - ubóstwiam taką kolorystykę! Fantastycznie wyglądasz w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz mega w tej stylizacji ! *.*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz