winter without snow || noracora // Tom Misch - The Journey


Witajcie!
Zdjęcia z dzisiejszego postu zostały zrobione jeszcze przed świętami, ale z powodu totalnego braku czasu wrzucam je dopiero dzisiaj. Też macie takie wrażenie, że zatrzymaliśmy się na jesieni? Tak liczyłam na prawdziwą zimę i zdjęcia w śniegu, które dodają każdej sesji mega uroku.. Dlaczego znów o tym wspominam? Bo patrząc na tą stylizację, mogę stwierdzić, że idealnie odnalazłaby się w śnieżnej scenerii. Wy też tak tęsknicie za zimą, czy tylko ja tak mam :D?
 A co do outfitu z dzisiejszego wpisu, to mam dla Was nieco cieplejszą wersję, niż ostatnio ;). Jeansy z przetarciami połączyłam wraz z bluzą PUMA, do tego czarne botki na niskim obcasie, kapelusz oraz siwe, sztuczne futerko z kapturem, które jest ze sklepu internetowego Noracora, znajdziecie je TUTAJ. Na stronie sklepu futerko jest dostępne w kolorze brązowym, czarnym oraz ciemnym siwym. Na Noracora na kod "EXTRA10" otrzymacie 10% rabatu na zamówienia powyżej 69$.

Miłego wieczoru <3!














(pants - Telly Weijl, shoes - CCC, sweatshirt - Puma, hat - H&M, jacket - HERE)

Komentarze

  1. Super, jak zawsze! Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny milusi pluszak do ubrania. :)
    Ja tęsknię za śniegiem. Jak w poniedziałek troche sypnęło, to stałam w oknie cały czas i patrzyłam jak pada...
    I niektórzy mówią, że globalne ocieplenie to jakiś spisek. Dwadzieścia, trzydzieści lat temu mielibyśmy o tej porze roku 20 stopni mrozu i pół metra śniegu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie chociaż troszkę sypnęło, a tu u mnie bardziej zapowiada się na wiosnę, niż na zimę i śniegi :(

      Usuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz. A zimy jak nie było, tak nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie <3 no niestety już chyba nie będzie :(

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Yes I heard this, I heard there was no snow in Moscow or St Petersburg either or at least not for Christmas. That is crazy. But your outfit is great. Love the jacket!!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, I follow you on gfc #82 ,follow back?

    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, zdjęcia genialne :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tęsknię za śniegiem ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja. Wyglądasz super ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja 😍
    Świetne jest to futerko 😍
    Też mi tęskni się za śniegiem...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa stylizacja zwłaszcza kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszły te zdjęcia. Stylizacja też na plus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za zimą nie tęsknię wcale, czekam już na wiosnę;)
    Pięknie wyglądasz, futerko świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I just love your outfit!, amazing combination.
    -Geeky Freaky.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też tęsknię za zimą. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja :) Podobają mi się te futerka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To sztuczne futerko z kapturem jest naprawdę świetne *.*
    Super zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. The coat looks sooo soft and cozy :D

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. To sztuczne futerko to coś dla mnie, w moim ulubionym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też tęsknię za zimą pełną śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! I piękna Modelka :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. piekna stylizacja, podoba mi sie mega kapelusz:) so funky! pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz