another sunny day // Shallou - Truth


Hej!
Mam dzisiaj dla Was kolejną stylizację. Pogoda podczas sesji była tak ładna i słoneczna, niczym wiosna, więc nie martwcie się, nie zmarzłam :D. 
Mój dzisiejszy look to klasyczne, niebieskie jeansy z przetarciami, krótki, biały crop top, białe sportowe buty oraz różowa kurtka baranek, który stał się ostatnio moją ulubioną częścią garderoby. Kurtka jest ze sklepu bonprix, jest teraz w promocji więc kupicie ją w bardzo korzystnej cenie, znajdziecie ją TUTAJ.
Jak podoba Wam się mój outfit?

Miłego wieczoru ♥️!































(top - zaful, pants - bershka, jacket - HERE)

Komentarze

  1. Fajne klimatyczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I follow you on gfc #81, follow back?

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Many Thanks for the shared this informative and interesting post with me.
    Gamesbx 2Relax
    GamesBX 2 Relax
    gamesbx 2image

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę, że nie zmarzłas - kurtka wygląda na cieplutko :).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No kurtka robi robotę! Jeszcze na takiej modelce. Świetnie się w niej prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująca stylizcja- na luzie a jednak kobieco xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja 😍
    Ten różowy kolor bardzo Ci pasuje 😀
    Świetnie wyglądasz kochana 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna kurtka, ślicznie w niej wyglądasz!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super. Fajna ta kurteczka i podziwiam za ten goły brzuch :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na cieplutką. Podoba mi się krój :) nie wiem czy sprawdziłaby się u mnie, bo mam spory biust ale kto tam wie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczne looki często mają najwięcej uroku. Bardzo dobrze w takich wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. No własnie pierwsza moja myśl była czy nie zmarzłaś. ;)
    Taka kurteczka to super sprawa.
    Całość się prezentuje bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. The sweater look amazing~ great style like always darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. https://honestjessicaalba.wordpress.com8 stycznia 2020 06:39

    Kurtka ma fajny kolor :) A figury zazdroszczę, ja bym pewnie koszmarnie wyglądała w takim krótkim topie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja. Ta kurtka jest genialna! Sama o takiej marzę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz