Selfie Project Kuracja Łagodząca Milky Way


Cześć :)!
Moje drogie, przychodzę dziś do Was w świątecznej już oprawie z kosmetycznym postem. Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od Selfie Project, w której znalazłam przecudowną Kurację Łagodzącą Milky Way
Kosmetyki Selfie Project są dostępne w drogeriach Rossmann. 
Spotkaliście się już z tymi produktami? Jeżeli nie, to już Wam piszę, dlaczego warto się w nie zaopatrzyć. Milky Way jest idealny dla osób, których skóra potrzebuje nawilżenia, jest przesuszona, czy zmęczona np. po całym dniu noszenia makijażu, a ponadto sprawdzi się znakomicie przy cerze podrażnionej lub zaczerwienionej. Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze zwracam uwagę na zapach kosmetyków i w tym się po prostu zakochałam, szkoda, że nie mogę się nim z Wami podzielić, ale kto używał ten wie co mam na myśli :). Kuracja składa się z trzech produktów: 

1.Multifunkcyjna pianka oczyszcająca 3w1 z mleczkiem migdałowym jest lekka, puszysta i delikatna jak chmurka, świetnie oczyszcza, wzmacnia barierę ochronną skóry, zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom. Pianka zawiera łagodne substancje, dzięki czemu doskonale sprawdzi się do pielęgnacji młodej cery. Wystarczy nałożyć niewielką ilość produktu na zwilżoną twarz, po czym spłukać letnią wodą, stosuję ją rano i wieczorem.  






2. Maseczka kojąca peel-off zawiera naturalne mleczko owsiane, które przywraca komfort i równowagę naszej cery. Intensywnie odżywia, regeneruje i uspokaja skórę. Produkt ten jest niczym mleczny okład, który natychmiast koi, nawilża i wygładza cerę.




3. Multifunkcyjna esencja 3w1 posiada lekką, nietłustą konsystencję. Redukuje zaczerwienienia i intensywnie nawilża. Zawarte w niej mleko kozie przyspiesza regenerację komórek i opóźnia pierwsze procesy starzenia. Bardzo często stosuję ją przed nałożeniem makijażu, ponieważ sprawdza się nawet jako lekka baza.













Komentarze

  1. Piękne zdjęcia w lustrze. Zawsze mi się takie podobały. :)
    Ja też sobie opaskę świąteczną zakupiłam, ale moja ma śnieżynki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale z tego co czytam przyda mi się ponieważ mam suchą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się u Ciebie świątecznie zrobiło 🎄
    Od dawna mam już na oku ,tą piankę i muszę ją w końcu kupić 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w rogach renifera :)
    A ten kosmetyk z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a kosmetyki są świetne, polecam serdecznie, na pewno się nie zawiedziesz:)

      Usuń

Prześlij komentarz