end of autumn || Noracora // Haiva Ru - Wild Flowers



Hej!
Dawno mnie tu nie było, jakoś ostatnio brakowało mi weny twórczej, ale już do Was wracam 😊.
Jak przygotowania do świąt? Prezenty już kupione, czy czekacie na ostatnią chwilę :D? Ja już żyję świętami, totalnie owładnął mnie klimat świąteczny, który uwielbiam i już nie mogę się doczekać ubierania choinki i pierwszego śniegu 🎄❄! 
Co do dzisiejszego postu, to totalnie nie jest w zimowym klimacie, ponieważ zdjęcia zostały zrobione już jakiś czas temu i czułam jeszcze wtedy jesienny vibe 🙂. Jeżeli chodzi o stylizację to mam na sobie genialną bluzkę z nadrukiem i frędzlami, jest ona ze sklepu Noracora, do tego jasne jeansy, brązowe botki oraz kremową kamizelkę z futerkiem. Wyglądam tu trochę jak serialowa doktor Queen 😃. Sceneria do zdjęć była wybrana pod stylizację i myślę, że dobrze to wszystko do siebie pasuje. Uważam, że tym wpisem mogę już oficjalnie zakończyć jesień w tym roku i niedługo czas na zimowe zestawienia.
 Jak podoba Wam się taki look? Lubicie taki styl, czy to raczej nie jest Wasza bajka? Czekam na komentarze.

Miłego wieczoru ♥️.























(top - Noracora, jeans - Bershka)

Komentarze

  1. Piękna bluzka. Te frędzle kojarzą mi się z Pocahontas :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba, ale bluzka najbardziej. :)
    Własnie ostatnio tak myślałam, co u Ciebie, że taka cisza.
    Ja przez ten czas zdążyłam posprzątać i udekorować 3/4 mieszkania, kupiłam wszystkie prezenty, połowę już zapakowałam. Święta u mnie na całego, ogladam codziennie jakiś świąteczny odcinek ulubionego serialu i lecą świąteczne piosenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna stylizacja i pogólnie klimat na zdjęciach mega :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie rewelacja 😍
    Wyglądasz przepięknie😍
    Klimat zdjęć, również jest przepiękny 💕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też już świąteczna atmosfera na całego :) Bardzo ładnie Ci w tej stylizacji :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny look, chociaż to nie jest moja codzienna ubraniowa bajka.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :) A ta wełniana kamizelka jest super :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz