the classic fall // November Lights - Talk


Hej!
W dzisiejszym poście kolejna, jesienna stylówka. Muszę przyznać, że chyba po raz pierwszy w moim życiu zakochałam się w tej porze roku, myślę że bardziej skoncentrowałam się na tej lepszej stronie jesieni i nagle przestałam skupiać się na negatywach, a co więcej ponownie odzyskałam wenę, jeżeli chodzi o zdjęcia :). Outfit z dzisiejszego wpisu to jesienna klasyka - biały golf, długi płaszcz w kolorze ciepłego brązu, czarne botki na niskim obcasie oraz kaszkiet. 
Podoba Wam się takie zestawienie? A jak Wasze nastawienie do jesieni?

Miłego dnia 💛!



















(coat - shein, sweater - sh, pants - h&m, bag - supergalanteria.pl, hat - sterkowski.pl)

Komentarze

  1. Piękny zestaw, a płaszcz jest świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, jesienna stylizacja. W moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i świetna stylizacja! Taka mocna jesienna♥ Też nie lubiłam jesieni, a teraz ją uwielbiam! ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś zestaw na troche chłodniejszy dzień. Wygląda przytulnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja 😍
    Bardzo ładne kolory ,tych ubrań 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja super, ale brakuje mi u Ciebie uśmiechu!:))

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojej wizyty w prawdziwej Wiosce Muminków w Finlandii. Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak subtelnie i po prostu pięknie - Ten płasczyk ma cudowny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. https://honestjessicaalba.wordpress.com8 listopada 2019 20:38

    Zdjęcia piękne, golf i płaszcz cudowne, uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. so nice post dear :)
    kisses, Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, bardzo jesienna stylizacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor płaszcza idealnie pasuje do koloru liści :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest iście jesienna, i te kolory piękne. Za to kocham jesień, bardzo inspiruje do tworzenia stylizacji w takich barwach. :):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała stylizacja jest świetna ale płaszcz jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jesień i uwielbiam takie klasyczne zestawienia :)
    Pięknie Ci w takiej eleganckiej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful photos and beautiful outfits!

    OdpowiedzUsuń
  16. i właśnie taką jesień uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful cozy turtleneck and love the color of your coat.
    Me too... I've been really enjoying fall. It has been great!

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja idealna na jesień. Bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna stylizacja. Płaszcz ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja świetna na jesień w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz :) Super płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie eleganckie zestawienia. Mój codzienny look! Płaszczyk koniecznie sobie muszę taki sprawić:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia. Płaszczyk super się prezentuje. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeziębiłam się może to brak takiego golfa :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Z jesienią Ci do twarzy :) Fajne barwy !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz