a day at the lake || Noracora // Ocie Elliott - Hold My Name


Cześć :)!

Już połowa listopada, jak ten czas szybko leci! Na dworze robi się coraz chłodniej i czasami pogoda nie pozwala na robienie fot. Ostatnio tak miałam, w sobotę planowałam wybrać się na zdjęcia, a cały dzień niestety padało, na szczęście niedziela była dość słoneczna, co widać w dzisiejszym poście. Na sesję wybrałam się nad jezioro, gdy zobaczyłam kolorowe drzewa odbijające się na tafli wody niczym w lustrze, wiedziałam, że to idealne miejsce do zdjęć. Moja dzisiejsza stylizacja to granatowy sweterek, spódniczka oraz kurtka z imitacji skóry, a do wszystkiego dodałam kaszkiet w panterkę. Całość uzupełniają tu długie, wiązane kozaki na płaskim obcasie. Buty są ze sklepu Noracora, na stronie znajdziecie je TUTAJ. Ich plusem jest to, że dzięki wiązaniom dopasują się idealnie do każdej nogi. Robiąc zakupy w tym sklepie, na kod NA8 otrzymacie 8% rabatu na pierwsze zamówienie. 
Jak Wam się podoba ta jesienna stylizacja? Piszcie w komentarzach.
Miłego dnia 💙!







































(jacket - bonprix, skirt - h&m, hat - dresslily, shoes - HERE)

Komentarze

  1. Wow wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Genialna jest ta stylizacja- sama bym się tak ubrała 🤩
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce :) Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, sznurowane buty. Rewelacyjna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Pięknie w całości. Buty mnie natychmiast skłoniły do dzikich okrzyków. A nakrycie głowy super pasuje do jesieni w tle. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Estupendo post , es un placer leerte! Que pases un buen día! 🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  6. W Trojmieście ostatnio prawie ciągle pada :( Swietna stylówka, bardzo podoba mi się spodnica

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful outfit.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  8. what a beautiful picture !
    luxhairshop blackFriday toupee sale2019
    so cool style!
    i love this color

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesienią zupełnie odchodzę od noszenia spódnic. Wolę cieplejsze stroje :) Bardzo podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogoda w kratkę więc trzeba trafić na sesje :) stylizacja boska po prostu :D a kozaczki najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, klimat miejsca przepięknie podkreśla zaprezentowaną stylizację! <3
    Ahhh, jasień potrafi zaskoczyć, nie spodziewałabym się, że aż tak bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz obłędnie. Stylizacja genialnie podkreśla twoją idealną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne jesienne zdjęcia, gdyby tak było teraz za oknem :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pazurem jak zawsze! ;) kaszkiet wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this leather look. Been wearing leather lots lately!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna stylizacja! Wszystko tu do siebie pasuje i wygląda wspaniale. Zdjęcia też wyszły bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja, idealnie trafia w mój gust. Chociaż ja wolę subtelną biżuterię jako dodatek, srebrny wisiorek na pewno pasowałby do tych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie. Taki dziewczęco-rockowy styl bardzo Ci pasuje :D!!! Zdjęcia genialne!!! Za to kocham jesień :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ;) Świetnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz pięknie 😍zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny czarny sweter myślę, że może być w nim ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I am in love with the outfit The accessories the beret the inside of the jacket matching are so beautiful xoxo Cris
    http://photosbycris.blogspot.com/2019/12/ghostmoon-bags-out-of-this-planet.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, uwielbiam czerń :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz