Happy Halloween! || KateKasin


Cześć!
W dzisiejszym poście mam dla Was halloween'ową stylówkę. Wyglądam w tym wydaniu trochę, jak jedna z bohaterek 3 sezonu AHS :D. Nie wiem, jak u Was, ale u mnie są już pierwsze przymrozki, więc stylizacja na pewno nie nadawałaby się na tą pogodę, na szczęście zdjęcia robiłam już jakiś czas temu, gdy było słonecznie i dość ciepło, więc chociaż nie zmarzłam zbytnio w tej bluzce. Jeżeli chodzi o look to mam na sobie prześwitujący top, który znajdziecie w sklepie KateKasin, TUTAJ, do tego czarna spódniczka, czarne botki z weluru i kapelusz z dużym rondem. 
Jak Wam się podoba taki outfit? Macie jakieś plany na Halloween, czy raczej nie obchodzicie jakoś szczególnie tego dnia? 

Happy Halloween!🎔











 


























(top - HERE, skirt - nn, shoes - ccc, hat - h&m)


Komentarze

  1. Mega stylizacja <3 Zakochałam się w tej bluzce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! typowo Twój styl i do tego wpisuje się trochę w Hallowenowy klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mega wyglądasz! świetna stylówka :) podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba. Po prostu mega. Wyglądasz bosko. :)
    W tym roku nie mam za bardzo możliwości na świętowanie Halloween, ale wszystkim życzę super zabawy. A lot of tricks, a lot of sweets. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. so beautiful! this outfit is perfect for fall. happy halloween :)



    http://www.ami-amour.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerń w sam raz na halloween...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiło się klimatycznie :) Wpadł mi też w oko kolor lakieru na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Outfit mi się bardzo podoba 😍
    Lubię Halloween mimo że nie świętuje 😃
    U mnie też już są przymrozki, mam nadzieję że złota, Polska jesień jeszcze wróci 😃
    Wyglądasz przepięknie 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz w tej stylizacji :) No i nie da się ukryć, że największą robotę robi ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój genialny :D mogłabym w takim na co dzień chodzić :D. Uwielbiam Haloween ale w tym roku jakoś nie miałam pomysłu na to jak je obchodzić. Może w przyszłym coś ciekawego zorganizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do Spis Blogów Największej platformy promowania blogów w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, mega Ci pasuje! Masz przepiękną figurę! *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ mi się podoba :) w takim stroju mogłabym chodzić na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz